laupäev, 19. mai 2012

Pildiblogi...

...sest mul pole väga midagi öelda...
Toomemäel. Viisin mehe jalutama.

Kiikusin. Udune? Kiikusin.

Tegime süüa Kätuga.

Söök ja Nanny.

Käisime kommipoes.

Saatsin Kätule ta rahakoti.

Pakime asju. Toad näevad välja... Kaos.

Magame maas madratsitel.

"Voodi" on ka jama täis.

Traktor keset koridori.

Terve pere magab maas. Tipsy leidis Mattise voodi üles.

Emme-issi toas on palju asju...

Elutuba.

Teine pool elutoast.

Teiselt poolt vaadates.

Mõned meie asjad veel.

Koridoris on veel natuke ruumi.

Köök. Pesumasin ja kaks külmkappi.

Lille ei ole enam...

Sest ruum on nõrkadele. Isegi meie köögilauda ei ole enam.

Ja oma tuppa tagasi...
Kolime, nagu ehk on aru saada. Käisin eile oma uut kodu vaatamas ka. Mulle meeldis iseenesest. Aga.. Tahaks juba sisse kolida. Päriselt. Et meil ei ole enam Paides kodu, vaid on seal... Maal...
Täna saatsime emme, issi ja Mattise ühte ringi kolima ja seisime Maretiga keset tuba. Mujal väga ruumi ei olnud iseenesest ka... Igaljuhul! Seisime keset tuba ja avastasin, et... Et ma olen täiesti valmis maale kolima, aga ma ei ole valmis seda korterit käest ära andma. Ma olen siin elanud kogu oma teadliku elu, Maret on siin elanud kogu oma elu. Mattis ei jää seda mäletamagi. See korter on nii kodu! Ma ei taha, et keegi teine siin elaks. Ma ei ole selleks valmis! Jah, ma ikkagi tahan kolida. Ei, ma ikkagi ei ole valmis ära andma seda kodu.
Ehk hakkab varsti kergem...

2 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

ma tean, mis tunne sul on. mul on siiani natuke raske oma eelmisest kodust mööda käia ja eriti nüüd, sest nad mingi lammutavad ja ehitavad ja muudavad täiega. aga ehk mingi aeg läheb mööda ja siis harjud oma uue koduga :)

-Merilyn ütles ...

Kusjuures harjun küll juba. Päris hästi isegi. Aga ikka on tunne, et mis see naine huvitav minu kodus teeb. Samas... Siin on parem, ma ei hakka valetama! Siin on tõsiselt hea olla - täna läksime Maretiga lolliks ega kartnud, et naabrid meid vihkama hakkavad. :D

Kesned ehitavad su maja juures üldse? Ma eile vaatasin ka, kui mööda sõitsin, et mingi lammutus käib.

 

Blog Template by BloggerCandy.com