teisipäev, 7. august 2012

Hakka või ebausklikuks.

Täna nägin ühes kohas, kuidas must kass jooksis üle tee. Samal hommikul jooksin kodust kesklinna, et Liisile kiiver viia, jäin bussist maha. Siis ootasin üht teist bussi, teadsin kellaaega valesti, pidin kaua ootama. Siis tulin koju, hakkasin klaasi pesema, tegin selle katki. Ja ma isegi ei hoidnud seda kõvasti sel hetkel. Olen klaase ka kõvemini hoidnud. Tegin süüa. Spagetid said valmis, võtsin morsiklaasi ja kausi ja läksin voodisse. Sõin, vaatasin videosid, klaas oli põrandal. Ühel hetkel mõtlesin, et lähen pelmeene kontrollima, et need liiga kaua ei keeks ja vaatasin, et klaasile peale ei astu. Ei astunudki. Järgmine kord astusin klaasile peale. Klaas katki, morss maas. Mina õnneks veel terve. Otsustasin, et võtan pelmeenid, istun voodisse ega liiguta end enam.

Aga arbuusi tahaks.

Keegi mulle tervet hunnikut mittepurunevaid plastnõusid ei taha kinkida?

Ps. Enne, kui klaasi katki pesin, vaatasin, et Kätul oli ka üks katki läinud. Mõtlesin ise veel, et Mõisavahes läks kaks sellist klaasi katki, et nüüd on neid siis kolm alles. Ja kolmest sai kaks... Fakk noh!

Ma lähen parem vaatan, kas saan pesu kuivatisse panna...

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com