esmaspäev, 27. august 2012

Bliss!

Mulle meeldib, kui ma olen kuri, miski mind segab ja ma oma lemmikmuusika röökima saan panna. Alles laupäeval olin Mairo peale kuri, ta üritas magada, ma teisel pool tuba (mis ei ole üldse kaugel, since mul on minituba) panin Fun.'i täiega lõugama ja koristasin. Didn't give a shit.

Praegu tahtsin kuulata arvutist võrdlemisi vaikselt Mikat. Mulle meeldib Mika (just so you know). Aga ei. Ma elan autoaias ja mu akna all on kindlasti vaja autoga mingeid lollusi teha, mootor pöördesse ajada ja muud asjad. Vähe sellest, et see meeletut müra teeb, haiseb see ka päris ebameeldivalt. Sellepärast ärandasin ma Kätu toast raadio, viskasin Mika plaadi sisse, panin muusika põhja ja nüüd istun voodis, blogin ja laulan kaasa ja hakkan kohe Simsi mängima. Nolife forever! Aga tegelt on mul rase mees kelle eest hoolitseda, so...

He's got looks that books take pages to tell
He's got a face to make you fall on your knees
He's got money in the bank to thank and I guess
You could think he's livin' at ease

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com