laupäev, 12. detsember 2009

666 WTF [?!]

Enda kohta pole ma ammu kirjutanud. Ma lihtsalt tunnen, et mul on vähe asju öelda. Kui üldse midagi.

Sõitsime Tallinnasse issi ja Margega, et Marge lennukile panna. Kui me sõitsime, siis möödus meist üks auto. Selle auto numbrimärk on minu tänase posti pealkiri. Ma naersin. Marge naeris ka. Issi ei saanud aru. Ma naersin veel. Naersin palju ja saatsin Maarjale sõnumi. Muide. Irooniliselt käis raadiost Robbie Williams - Angels.

Eile õhtul läksin issiga poodi kaasa. Lihtsalt maksi. Ja me käisime maksi all kinke vaatamas ja üleval ja selvus. Me olime vist kokku mingi tund aega vähemalt kodust ära. Emme pärast ütles, et ta oleks juba helistama hakand, et kuhu me jääme. Tegelt oli päris tore. (:
Ostsime selvust plaate, et jõulukinke teha ja õhtul siis kuulasime, et mis laule üldse lasta plaadile. Hiljem joonistas issi plaadile ilusa pildi ja mina kirjutasin plaadile:"Sulle kes sa kaugel" Oeh. Aga see ongi neile, kes on kaugel. Nad lihtsalt on kaugel. ):

Täna, Maret oli arvutis. Tulin ta juurde:"Maret. Pane arvuti kinni ja lähme linna." Läksimegi. Ostsime päris palju nänni. Aga tiimaris on soodukas ka ju! Ma sain krooniseid kuljuseid viis tükki, neli kroonist jõulukuuli, viiekroonise purgiavaja ja viiekroonise salatisegaja. Heh. Naljakas. Aga mingi vanaema ikka endale kingi juba saab.
Tallinnas olles vedasin issi Jyski. Ostsime vennale jõulukingiks kummipardid. :D Emmele saime ka kingi, aga ma ei saa siia kirja panna, mis see on, sest emme vahel satub siia lehele. Kui satud seda lugema, emme, siis palun ära mu kapis sora! ;D Ja ära muretse. Ilma sa ei jää.

Nüüd on vaja veel kirjutada kiri nendele, kes kaugel, et saaks ülehomme osta margi ära ja siis kirja posti panna ja ära saata...

No tegelt me saime issile ka hea kingiidee ja see on peaaegu valmis, a ma ei saa ka siin öelda, mis me talle kingime. Ei, mu issi ei loe mu blogi. A nagu mainitud, mu emme teeb seda vahel ja tal ka ei ole vaja kõike teada! ;D

Ma ei suuda teha ühte asja, mida mina vajalikuks pean. ):

Lumi katab puid ja hoove
tähed on kui hõbe.
Südamlikud jõulusoovid
saadan sulle, sõber!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com