esmaspäev, 7. detsember 2009

I'm coming up only to show you wrong

Kuu aega tagasi oli paks lumi maas. Nüüd on muru roheline.

Männil lubas meil täna need kastid seinalt maha võtta, Eesti kaardi alla kiskuda, seened kappi panna, pakud ära põletada, lilled aknast alla visata, pesakastid puruks peksta ja reeglid põlema panna. Noh. Enam-vähem. Ma arvan, et sa leiad siit tõe ülesse.

Kaitsmine oli teise tunni ajal. Ma sain neljaa!! Ma luban endale nüüd shokolaadi. Pähklitega. ;)

Ma tegelt ka tuiskan magama. Ma ei oska enam midagi öelda. Ma isegi ei tea miks. Koolis ei toimu ka midagi. Elu on lill ikkagi. ;D

Jäätub pori, murdub luu.
Kätte jõudnud jõulukuu!As a matter of fact, no! I meant WIN!!!

2 sisemonoloogi.:

Sakuska ütles ...

viimane aeg blogi kinniseks teha, sest prof k hakkas seda lugema. ;) (ära unusta mulle ka passwordi anda)

-Merilyn ütles ...

Näkää. :D Minu blogi jääb lahtiseks. :D I'm a rebel. ;D
Internet on nii-öelda... Vaba maa? Sõnavabadus siin kehtib. Ma ei karda kedagi.

 

Blog Template by BloggerCandy.com