neljapäev, 17. detsember 2009

This is future!

Ma tahaks teiega jagada oma armastust, aga te nkn ei viitsiks. Seega. Ise teate!

Hehee. Mu converter liigutab end jälle! (L)

Muide. I have a feeling, et Riki ei salli mind enam eriti. Hmm... Oh well. Elu on ikka lill. ;D

Ps. Ole tasa, kui sul midagi öelda ei ole.

Rainaga tulime koos filmivaatamiselt koju. Pidasime maha intensiivse vestluse teemal 'meie kõrvaklapid ei tööta ja me oleme masenduses'. Või noh. Enam-vähem. Ja siis arutasime, kes meile filmist rohkem meeldis. Kas tuleneelaja või see suvaline ratastooliga mees, kes ekraanist läbi kärutas korra. Hmm..

Ma tegelt ei oska enam midagi öelda eriti... Hmm...

See suur, et...
KOLM PÄEVA VEEL KOOLIS KÄIA!!!

Nii. Nüüd siis teate!
Hehe. Oled ja kuum. Mis siis?
Oeh. Mul ei ole sõnu. Ma suutsin kaks rivaalitsevat Blacki panna ühte postitusse. Üks kuumem, kui teine!
Ma tahaks teda joonistada kunstas! Iz love!
Iz in love!
See pole minu. See on see, mille järgi mina tegin. (:

Muide, Maarja. Ma oleks selgituse eest üpris tänulik. (:

Päeva kõrghetk? Kaanimisvõistlus Kätu ja Rebekaga. :D Ma võiiitsiiiin! :D Kätu jõi klaasitäie teed, mina klaasitäie piima ja Rebeka pool klaasi piima. :D Rebeka kaotas. :D Suht haledalt. Ei, me teeme seda veel. Mis homme süüa on? :P

Päeva madalhetk? Ma ei suuda sellele hetkel mõelda, sest ega palju ei olnud ju päevas negatiivset. Selles suhtes, et... Meil on ainult kolm koolipäeva veel ja neist ühel jäävad kaks tundi ära ja üks on reede! Ja esmaspäev on nkn maailma kõige lambim päev. :D Midagi ei ole nii tähtsat koolis ju. :D Ok. Päeva madalhetke ei olnud. :D

Ahjaa. Teen teile lühiülevaate neist neljast akronüümist, mis mu pealkirjas paar posti tagasi figureerisid. Minu jaoks tähtsuse järjekorras igast lehest esimene. Tunne end puudutatuna, kui tahad. Kliki akronüümil teksti lõpus, kui soovid.

Today, while my mom was getting ready to leave for her week-long business trip, i asked her as a joke, "Mom, if Dad suddenly goes crazy while you're gone, what should we do?". Without even hesitating she said in a very serious voice, "Call your Grandparents then get out of the house immediately, they knew what to do last time". I've never been so scared in my life. MLIA

Today, while reading Average Wizard instead of studying for finals, I noticed that a huge percentage of the stories lately are about people blowing off finals for Harry Potter. I'm glad we all have our priorities straight! MM.

Today, I went in for an interview at my dream job. When I walked in, I got a dirty look from the front desk secretary. Turns out, the guy interviewing me was from a dating website I'm on. I'd rejected hom and told him to get a life. FML

There is a girl at my school who is honestly the most beautiful person on Earth. My friends and I have convinced ourselves she is a vegetarian vampire and is waiting to turn us along with her. We don't know her name, so wa call her 'Alice.' I'm afraid of losing her. MLIT

Ma arvan, et selgitused ei ole vajalikud. Kui, siis ainult nii palju, et minu postis oli AW ja siin on MM. AW=Average Wizard, MLIM=My Life Is Magical, MM=Mischief Managed. Ma eeldan, et te teate, mida see tähendab. Kui ei, siis küsi, ma sõiman su läbi ja seletan rahulikult. (:

Kena kuldne kringel
on mu jõulusalmis.
Selle tuttav ingel
tegi ahjus valmis.
Veel hõbepähkleid
minu jõululoos,
päkapikkudega
korjasin neid koos.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com