kolmapäev, 16. detsember 2009

I'll watch the night turn light blue

It's not the same without you
Because it takes two to whisper quietly.
Vabandust, aga mina armusin jälle ära!

Ei, mitte temasse! Tema muusikasse!If my heart was a house you'd be home!

On võimalik, et mul oli midagi veel öelda... Peale selle, et õues on koguaeg kohutavalt külm! Ahjaa. Ma tahtsin vist paar pilti lisada... Peale Owl City.

If my heart was a compass, you'd me north!
Ükskord venna arvas heaks end voodis ringiratast keerutada. Me peatasime ta veerandi ringi peal. :D Kui te hoolikalt vaatate, siis te näete, et vähemalt temal on lõbus! :D Siinkohal, kui Gerli Soomes loeb, näita oma emmele ka seda! Ja teadke, et meie teid küll igatseme! Tervitused suomimaale!
Selle pildi tahtsin lisada juba umbes miljon aastat tagasi. Oh well. Nüüd on see muide mu FB's ka üleval. Juba pikemat aega.
Mitte just maailma parim kvaliteet, sest tegemist on minu telefoniga, aga noh. Täitsa vaadatav. Ps. See on mu venna. :D
Kaili väitis, et temal on vahele jäänud see osa, kus ma nende teksadega eputasin. Oh well. Rebeka ja Liis on neid juba näind ka. Iz a bit proud. (:
I am a vampire, I am a vampire! :D Teate küll, mida ma laulan. Rebeka vidjo laulu laulan!
Esta õpik on Maarja olemasoluga kursis! :D :D Ok-ok. Ma ei mõeld nii. :D :D
Esmaspäeval, kui me kauem klassi kaunistasime! Telefoni kvaliteedi kohta täitsa vaadatav pilt. (:
Sama esmaspäev muide. Aga veidi hiljem käsitöös. Siuke vanaema tunne oli. :D Kudusin kindaid ja sõin piparkooki. :D
Selgituseks mittenerdidele. See on Deathly Hallows'ite märk. As in Harry Potter and the Deathly Hallows. Lihtsalt, et sa teaksid, originaal on selline:
Awesome, eh? Ma teen endale kunagi sellise kaelakee. Tee vaadake ainult! Noh. Ärge vaadake. :D
Ei ole eriti uhke, sest töö oli kohutavalt lihtne. Isegi liiga lihtne mu jaoks...

Ma ei oska enam midagi öelda... :D Naljakas hakkas miskipärast. :D

Why do I tire of counting sheep when I'm far too tired to fall asleep?

Ma ei oska enam küll mitte midagi öelda. :D :D Vahet pole, et ma seda umbes kaks rida tagasi ütlesin, eks. :D

Mul pole enam isegi mitte ühtegi pilti lisada. ):

Jõulukuuse vahva sära
saadab vana aasta ära.
Uus las tulla pehmel sammul
lust ja rõõm tal kindlal kannul.

4 sisemonoloogi.:

Liiiiiiisu ütles ...

kase-eit hahhaha :D hea

-Merilyn ütles ...

Täiega hea. :D

Muidugi on pildi kvaliteet ka siukene... Kena. :D

Kaili ütles ...

nüüd ma olen neid teksasid isegi katsunud (6) :D:D:D
kase-eit on tuus ! :D

-Merilyn ütles ...

Rawr, Kaila! :D
On onju! :D Me sedasi naersime omaette seal vaikselt :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com