laupäev, 26. detsember 2009

I'm a sucker for lovers.

Ma ei ole nii ammu midagi öeld. Ja hetkel ei ütle ka. Lihtsalt teavitan, et olen elus. (:

Kätu sünnal näeme, tupsud! Noh. Keda näeme.

Ma hetkel ei ütle siis rohkem midagi. Homme võtan ennast kokku. :D Homsest hakkan korralikuks!

Edit. (:

Mul ikkagist on rohkem aega, kui ma arvasin.
Käisin Lõustaraamatus ja nägin seal juba teist korda seda linki. Ja täna mõtlesin. Miks Austraalia? Miks Inglismaa? Miks Iirimaa? Miks Ameerika? Miks mitte Taani? Kas võib olla, et ma ei oska keelt? Aga. Seal koolis toimub õppimine inglise keeles. Miks mitte Taani? Kuigi kõige südamelähedasem on ikkagi Austraalia.
http://www.e-pages.dk/syddanskuniversitet/18/

Lihtsalt tahtsin, et te teaksite. (:

Ma tahtsin öelda, et ma sain jõuludeks maailma kõige kenama mütsi ja raudselt lahedama klaasi, kui sa. ;D

Kuna vidjod on tehtud minu telefoniga, siis kvaliteet muidugi kriitikat ei kannata. Kokku on klaasil neli funktsiooni, sest vahepeal peab ta ju vait ka olema. :D

Küsiks näiteks, kuidas minul läheb? Ei? Mind ei kotigi. Ma ei viitsikski sulle rääkida. Sa niikuinii räägiksid mulle vahele. Ma teen mõistva näo pähe ja teesklen kuulamist.

Ei. Ma ei rääkinud sinust.

No kus sa ennast peidad, naisuke?

I'm ready for the funeral.

Ja vist saigi kõik.

Joon vilkuvat piima. :D

2 sisemonoloogi.:

Liiiiiiisu ütles ...

hahahhha lõustaraamat. Peale kolmekordset lugemist sain aru mida sa mõtlesid :D

-Merilyn ütles ...

:D Vähemalt said aru. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com