teisipäev, 8. detsember 2009

It's all good!

I went to shadow at Platt Middle School... Before the first class started someone said over the announcements "Welcome to PMS! Please enjoy your first period!" Highlight of my day.

Vabandan, et nii tihti on mu postides MLIA, a mis ma teha saan? :D

Nett on täna kahtlaselt... Aeglane. Hmm...

Tahaksin tänada hoiatuse eest. Ain't gonna happen though! Selles suhtes, et... Pooltteist aastat avalikkust ei hakka kinni mätsima. Pealegi. On USA'st mu blogi vaadatud hetkel 145 korda. Suht wow. Pluss Finland 143; Canada 22; Norway 21; Germany 18; United Kingdom 17; Poland 14; Australia 12; Netherlands 11; Sweden 9; France 8; Belgium 8; Ireland 7. Vot. Ma olen kindel, et paljud neist on juhuslikud. Aga igalühel eestist ei ole sellist skoori ette näidata. :D:D Aga ikkagi aitäh hoiatuse eest. ;) Btw. Ma igatsen meie tunde.

Today, my mom told me that when I was 4 my teacher asked me what I wanted to be when I grow up. I said an adult. MLIA.

Ma arvan, et mul oli veel midagi öelda, aga kes enam mäletab! :D

Mina mäletan! :D Liisu käis ju eile NM'i vaatamas! Ja me kekas rääkisime sellest. Keithy küsis: "Kas te räägite Twilightist jälle vä?" Liis ütles:"Jaa." Ma ütlesin:"Ei." Olin natukene aega tasa. "Me räägime New Moon'ist." :D :D

Jõulumeest on saatnud edu,
tema põdral nelikvedu!
Saanil peal on nahkne tool,
ABS ja rallirool.

4 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

heheheee :d ma arvan,et see soomest vaadanute värk on, et ma olen seal hulgas :D ma vahepeal olin päris soomemaal siis seal ikka tsekkasin sind päris mitu korda

-Merilyn ütles ...

Ma arvan ka, et mingi osa on sina. Aga samas! Ma olin 2 nädalat Soomes. Niiet päris palju on seal mindki. :D

Maarja ütles ...

kammoon simmo. ma ka nagu võinii :D

-Merilyn ütles ...

V suomi? :D Oled jah. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com