teisipäev, 1. detsember 2009

Never trust a hoe!

Ma olen tüdinud.
Jõulukuul on üks muutus though. Iga posti lõppu tuleb arvestatav jõululuuletus. Siis tea teate, mida lugeda 23 päeva pärast. Või varem.

Liis, sa rääkisid sellest, eks? :



Ma rääkisin sellest:



Tuli tali, tulid tuisud
jänes ostis uued uisud.
Sõitis päeva, sõitis kaks,
vaatas peeglist: Ikka paks!

5 sisemonoloogi.:

Liiiiiiisu ütles ...

Mingi koht nendes lauludes on väga sarnane aga nüüd koos kuulates on ikka erinev laul küll jah :D:D

See chinese oli naljakas :D

Liiiiiiisu ütles ...

Aga muidu, et läks sassi, andestad??
:D

-Merilyn ütles ...

Natuke on jah sarnased. :D

Sum Ting Wong? :D

Mm... Ma ei tea... :D:D

Unknown ütles ...

see katy perry laul on mu lemmiklaul, palju õnne : )

-Merilyn ütles ...

Täiega hea laul, eks? :D

Mille puhul palju õnne? Iz confiusd.

 

Blog Template by BloggerCandy.com