reede, 4. detsember 2009

Lock eyes from across the room!

Marge on Eestiiiisss!!!! Olen äksis ja siis?

Sõin jõulutoitu. See koosnes mikros soojendatud keedukardulast, magedasthapukapsast ja viiest rasvasest verivorstist. Eoww.

Täna, emme tuli koju:"Sul ju homseks mingeid plaane ei ole, eks? Ma lubasin su tööle." Kuule tänks jah. Ega ei ole küll midagi, jah. Normal oled, emme. Normal oled.

Ma tahaks midagi öelda, aga ma ei suuda midagi enam välja mõelda... Hmm...

I used to have a life. Then I found MLIA. Now I have a better life. MLIA

Today, I was reading through the article I printed out for Life Management and it said, "Girls have a higher risk for pregnancy". I would hope so.

Today, one of my best friends who's last name is Bacon explained his dads name is Chris P. Bacon. Yes, that's right. MLIA

Today, my friends and I were talking about how unlucky 9/9/09 was supposed to be. Then one of my friends said, "Just think how unlucky 13/13/13 will be!" We had to explain to her why we were all laughing. MLIA.

Inimesed on naljakad. :D

Today I walked by my friend who was eating animal crackers. He offered me one, but I declined saying I was vegetarian. He is vegetarian too. I have never seen anyone with such a horrified look staring at a snack. MLIA

Ok, aitaaab! :D

Keegi peab homme päev otsa tööl olema. ELU ON LILL! ;D

Kena kuldne kringel
on mu jõulusalmis.
Selle tuttav ingel
tegi ahjus valmis.
Veel hõbepähkleid on mu jõululoos,
päkapikkudega korjasin neid koos.

Eelmise posti eest ka:
Jõuluvana istub.
Istub ja istub.
Ikka veel istub.
No las ta siis istub!

Enne, kui lõpetan soovitan teil kasutada google translatorit ja tõlkida maailma kõige mõtetumaid ja mittemidagitähendavaid lauseid inglise keelde ja neid kuulata. :D:D:D Tehke seda ka nimedega. :D:D

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com