pühapäev, 7. veebruar 2010

Hippopotomonstrosesquippedaliophobia

The fear of long words.

Lol:
Today, I went farther with my girlfriend than I ever have before. We walked five miles. MLIA

Midagi, mida ma tahtsin juba ammu öelda:
Paragrahv 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil. Seda õigust võib seadus piirata avaliku korra, kõlbluse, teiste inimeste õiguste ja vabaduste, tervise, au ning hea nime kaitseks. Seadus võib seda õigust piirata ka riigi ja kohalike omavalitsuste teenistujatel neile ameti tõttu teatavaks saanud riigi- või ärisaladuse või konfidentsiaalsena saadud informatsiooni ning teiste inimeste perekonna- ja eraelu kaitseks, samuti õigusemõistmise huvides.
Tsensuuri ei ole.

Vot sulle nalja.

Mõni post tagasi oli mul hea post. Mulle meeldis see. Ja nüüd ma kurat ei suuda ennast kokku võtta. Teisitimõtlemisest ei olnud kas.

Mulle täitsa meeldib muide Tõde ja Õigust lugeda. Ma ei tea miks. Ma toon enamus asju omale arusaadavatele tegelastele ja endle arusaadavatele ümbrustele. Hogwarts it is. Aga natuke teistmoodi. Te ei oskaks nii, ma arvan. Ma arvan, et te ei ole nii lennuka kujutlusvõimega selles osas, eks. Aga vabandust, kui eksin. Like I'd give a shit. Sõnavabadus, naised/mehed/lapsed/noored/vanurid. Lihtsalt, et te teaksite. Kurat. Eriti sisukas lõik ka, eks. Ma ei pand meelega küsimärki, sest see ei olnud küsimus. See oli fakti nentimine. Näh. Ma tahaks osata kirjutada, aga ma ei taha olla preili-Mul-ei-ole-midagi-öelda-ja-ma-räägin-võileivast-mida-sõin. Vot.

Vähemalt essa tund on homme vaba.

A sock-hop beneath my bed.

Vähemalt kelgutamas sain käia.

Please take me away from here!

Vähemalt on elu ilus.
Mu lemmik pilt temast vist... Iz pretty.
Ma Sel'i asemel oleks õnnelikum Taylori juures... Oh well...
Näed! Näeb ju välja nagu rase, Rebeka? :D

7 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

see 'arvamuse' paragraaf (?).. just nimelt nagu..

Selistpäris ilus pilt kaaa..

Liiiiiiisu ütles ...

mh mis on viga võileivast kirjutamisel?

-Merilyn ütles ...

Paragrahv? Kunagi ammu aja tunnis lugesin.

Sel on pääris kena.

No, Liisu. :D Kas sind tõesti huvitaks, kui ma kirjutaks, et ma tõmbasin võinoaga kolm korda üle leiva ja liigutasin nuga viis korda, et vorstiviil kätte saada? :D Muidu on ok, jah.

Liiiiiiisu ütles ...

:D:D jah vb tõesti mitte, aga mulle meeldiks kuulda kuidas sa iga päev kuivatatud banaane ostad ja siis need kooli kaasa võtad.....

-Merilyn ütles ...

A kui ma ei võta enam kuivatatud banaane kooli kaasa? :D Sa võid ka ju sama juttu kirjutada. ;D

Tahad banaani? Mul on veel natuke...

Liiiiiiisu ütles ...

ikka tahan ja sain ka :D

-Merilyn ütles ...

Kes küsib, see saab, eks? :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com