esmaspäev, 15. veebruar 2010

Welcome hotties, nerds and tools.

She is the HOTTEST girl I've ever seen!
Ma ei suuda, kui hea see AVPM ikka on. Ma lihtsalt ei suuda. Ma kuulasin eile enne magaminekut kolm korda vist terve soundtracki läbi ja ei suutnud lihtsalt magama jääda, sest kõik oli liiga hea! Lõpuks lasin Demil laulda ja lõpuks jäin ikka vaikuses magama. A AVPM kicks täiega assi. Ei noh. See on tegelikult TOTALLY AWESOME!
Ja, jah. Mulle meeldib nüüd seda tsiteerida ja lampe sõnumeid saata. Maarja ja Kätu said eile öösel mõlemad sõnumi, sest ma ei suutnud vastu panna. Kaks sõnumit jätsin saatmata ja salvestasin lihtsalt ära. Kätu sai kaks rida laulust, mida Dumble laulis ja Maarja sai lihtsalt dialoogist ühe laheda... Mm... Koha. :D
Pekki, kui hea see Soundtrack ikka on. Ma olen ikka suht mind-blown. Mind-blownist rääkides tahtsin rääkida ühest India laulust, mille algus paneb täiega katuse sõitma. Mul ja Maretil vähemalt. Laulu nimi on Liquid Dance ja seda laulavad/mängivad A. R. Rahman ft. Palakkad Sriram & Madhumitha. Täiega Mind-blown algus. Aga kui sa selle laulu üles otsid, siis palun ühenda klapid. Seda rohkem mind-blown on. Võta kasvõi mingiv väikesed suvalised klapid ja ühenda korraks. Lihtsalt, et seda algust kuulata. Minul näiteks siiamaani kassib ära täiega.
Kailile ja kõigile, kes tahavad naerda.
Vabandust. Ma hakkasin seda videot ise vaatama ja mul vajus karp lahti, kui jube see oli. Ma isegi ei ole seda veel lõpuni vaadanud! Mul on sellest mehest kahju, Kohutavalt kahju. Ja mul on endast kahju, et selle vidjo siia postitan, aga noh. Ma kardan, et muidu te ei otsikski üles ja ma ei saa lubada, et ma olen ainuke, kes hakkab õudusunenägusid nägema. Ma ei saa seda lubada.

Lubage, et te mind ei süüdista. Te ei pea videot vaatama. Ja pilte ma siia ei lae. Googelda ise, kui tahad.
Kerge kopipastekartulkaste tema blogist: VAIDO: Ma tahan, et mu elu oleks fun. Ilma selleta oleks mu elu igav. O RLY? Didn't see that one coming, now did you? See on tegelikult liiga õudne mu jaoks. See traumatiseeris mind liigselt.
Maret on kodus haige. Juba päris tükk aega. Vaene väike. ):
Muide. Mida rohkem ma MLIA'sid loen, seda rohkem tahan mina teha lapsikusi. Ma hullult tahaks omale neid pliiatseid. Justnimelt Lyra firmalt. Sest et Lyra kicks ass! Ja mul on olnud varem korra selle firma omad ja need tegelt ka kickisid ass'i.

Nüüd siis teate. (:
Ja muide. Average word of the day on midagi, mida sina peaksid kuulda võtma. Ausalt. Vahel tahan mina rääkida. Ja mitte ainult oma blogis. Vahel ma tahan, et keegi teine peale minu ka kuulaks. Isegi siis, kui mul ei ole midagi öelda, sest usu mind. Sinul ei ole mulle ka midagi öelda. Lihtsalt. Lihtsalt tahtsin, et teaksid.
Ja lihtsalt tahtsin, et teaksid, et ma olen suhteliselt pettunud. Sa oled muutunud täiega. Te mõlemad olete. Ja see teeb natukene... Haiget ta just otseselt ei tee, aga tobe on ikkagi. Kuidagi... Ma ei oska seda seletada. Aga noh. Samas. Eks te ise teate. Enda valik ja minul ei ole midagi öelda.
Ma tahtsin seda ka öelda, et mulle käib nii närvidele, et alati on samad inimesed peale tunde koolis ja teevad terve klassi jaoks mingeid võrdlemisi mõttetuid asju. Aga mis siis, kui ma ükskord ütleks, et ma ei saa? Siis oleks igin ja vigin. Aga ole ise! Ma ei pea siin siiski nimesid nimetama, sest me kõik oleme ära läinud. Mina olen ka. Aga ikkagi ajab närvi.
Make a joyful sound! Voldemort is going down!

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

dvi ma tegin nii nagu sa palusid jeeeeeeeee :D

-Merilyn ütles ...

Mida ma palusin? :D Ma ei mäleta enam. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com