reede, 26. veebruar 2010

It's my time now!

Today I learnt the word erinaceous. It means: to resemble a hedgehog. I'm gonna use it more. MLIA

On jah minu aeg, aga ma ei jaksa. Täna tulin koolist koju, emme helistas. Ta jättis trikoo koju ja oli juba ujumas. Vahet pole, et ma poolsurnud olin, ma ikkagi läksin ja viisin talle trikoo. Ja nüüd üritan juba tund aega Alissat magama panna. No võrdlemisi raske on see ikka, jah. Isegi ütleks, et lootusetu, aga ma olen optimistlik, jaa.

Today, I just realized I was dancing in front of the huge living room window. I was using it as a mirror. Those on the outside were using it as a window. MLIA

Ma arvan, et ma kuulen vaikust... Ma lähen ühinen vaikusega...

Edit. (:

Kell on 23:58. Ma just avasin AW. Ma olen nutu äärel. Mu järjepidev proovimine on vilja kandnud. Minu jutt on seal üleval! Ma tahaks nutta! http://averagewizard.com/story/31695 ausalt! Ma ei ole midagi muutnud seal. Ma tahaks tegelt ka nutta. Reede muutus just paremaks! Elu muutus just ilusamaks. Sa ei tea, mida see mulle tähendab.

5 sisemonoloogi.:

Liiiiiiisu ütles ...

:D
mul kummitas see ka ükskord terve päev, väga catching tune on :D

-Merilyn ütles ...

Väga catching! :D

You're tall and fun and pretty.
You're really, really skinny!
Cho Chang!

Liiiiiiisu ütles ...

ma nägin ühte meiosis squere dance i ka mlia s, ja mõtlesin et se eon ka sinu kirjutatud :D

-Merilyn ütles ...

Ei ole. :D :D Seal olen neid ka mina näinud, aga kui ma oleks end MLIAsse sisse saanud, siis te kõik juba teaksite. :D

Liiiiiiisu ütles ...

:D:D

 

Blog Template by BloggerCandy.com