pühapäev, 28. veebruar 2010

Verpalüü.

Emme ja issi vaatasid elutoas telekast suusatamist. Maret tuli taha tuppa. Ma lugesin MLIA'sid. Maret ütles, et ta tahab kuskilt mujalt kanalilt suusatamist vaadata. Ma ei mõistnud, mis ETV'l viga on. Ta pani EuroSport'i käima, et kuulata kuidas nad ütlevad valest Veerpalu. Ja ütlesidki. Mitmekordselt kuulsime Verpalüü. Me naersime palju. Terve finishi peaaegu. Kuues koht on päris hea, kuigi ta vahepeal oli parema koha peal. Oeh. Death Metal siiski meile. :P

She's got you high and you don't even know it.

Mul on uus lemmiknumber. :P 31695 zorro. Ma ei tea, miks ma selline olen. Ma lihtsalt olen selline. Ega ma ei kurda. Ära sa ka kurda. Kurtmine on mõtetu. Raskekaalutšempionimõtetu. Vot.

Muutsin oma blogi templeidi lillaks. Ja ma leian, et see on naljakas. Lihtsalt... Ma ei tea. Ma ei ole harjunud ja leian, et see on naljakas. No zorro. Olen lihtsalt selline. Ma ei tea miks. *järgneb eelmine lõik*

You could be as good as bowl of sugar.

But I seriously doubt that. Sugar ületab alati kõik. Alati. Sugar on elu alus. Nagu toit. Gotta love food. Mu mõistus ei tööta. Oh well...

Paar aastat tagasi tõi Marge Inglismaalt mulle ja Maretile tillukesed pastakad, meie tähtkujudega. Paar nädalat tagasi avastasin sealt tagant kirja: Taurus You are unbelievably patient and a totally reliable soul. Even your occasional delusions of grandeur or banging peoples' heads against the walls to try and get your creative ideas across can be forgiven. You're just great!
All ääres on kirjas: Element: Earth.
Leian, et see jutt on üpris minulik. :P

Ma igatsen vihma.

3 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

no said oma vihma täna:D
see vb polnud päris vihm, aga peaaegu :D:D

רבקה ütles ...

aa in love w/ nende kummaritega

-Merilyn ütles ...

Ma tahan teistsugust vihma. :D Aga see oli juba jah... Enam-vähem. :D

MINA KAA! Ma täiega tahaks selliseid endale.

 

Blog Template by BloggerCandy.com