pühapäev, 14. veebruar 2010

I'll taste the sky and feel alive again.

The stars lean down to kiss you,
And I lie awake I miss you,
Pour me a heavy dose of atmosphere.

Ma leian selle solvava, et te midagi ei ütle. Uusim postitus oli Liisilt. Ja Rebeka - tavaliselt ülepäeviti midagi ütlev naine - ütles midagi viimati nädal aega tagasi. Disappointment. Aga eks te ise teate. Iga üks kirjutab ju minu arust enda jaoks. Selles suhtes ei ole minul midagi vigiseda. Mina ei kirjuta teie jaoks ja teie ei kirjuta minu jaoks so...

Cause I'll doze off safe and soundly,
But I'll miss your arms around me
I'll send a postcard to you dear,
Cause I wish you were here.

Ma ei tahaks vigiseda, aga ma natukene kahetsen, et sellele blogile meiliaadressi tegin. Alles mõni minut tagasi, enne, kui kirjutama hakkasin, kustutasin peaaegu lehetäie kirju ära, mis olid kõik mingist mõtetust teemast. Aga samas... No mingil määral on see vb hea ka. Kuidas võtta selles suhtes. Ma räägin iseendaga ja ei oska kirjutada väga discussive'ilt. Olen failure indeed.

I watch the night turn light blue,
But it's not the same without you,
Because it takes two to whisper quietly.

What would Zefron do?












That's a BOSS Zefron Poster!









Thats right. I love AVPM.

Vaata palun esimene osa ära ja siis kui sa armastad seda sama palju, kui mina, siis StarKidPotter on selle youtube'i kasutaja.
Yeah, and it's gonna be totally awesome! Ja kunagi lugesin ma AW'sid ja mõtlesin, et kuidas keegi saab minna äksi AVPM'i sequeli peale. Ma sort-of saan aru nüüd täiesti. Ja ma konverdin omale soundtracki. Ma olen nerd and freaking proud!

The silence isn't so bad,
Till I look at my hands and feel sad,
Cause the spaces between my fingers
Are right where yours fit perfectly.

Oh no! That'd be way too awesome!

I'll find repose in new ways,
Though I haven't slept in two days,
Cause cold nostalgia chills me to the bone.
But drenched in Vanilla twilight,
I'll sit on the front porch all night,
Waist deep in thought because when I think of you.

Hufflepuffs are particularly good finders.
What the HELL is a Hufflepuff?!

I don't feel so alone.
I don't feel so alone.
I don't feel so alone.

Did you know that here at Hogwarts, we got a hidden swimming pool?

As many times as I blink I'll think of you... tonight.
I'll think of you tonight.

Today, I was told that in the first grade the only word I misspelled was "shirt." Do I even need to say which letter I left out? MLIA

When violet eyes get brighter,
And heavy wings grow lighter,
I'll taste the sky and feel alive again.

Mul on hetkel kaks obsessionit. Ok. Kolm. MLIA, AW ja AVPM. Abbreviations FTW!

And I'll forget the world that I knew,
But I swear I won't forget you,
Oh if my voice could reach back through the past,
I'd whisper in your ear,
Oh darling I wish you were here

Was fun talking to me. ;D

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

kurb jaa.. a mul väike break hetkel

-Merilyn ütles ...

No eks ma elan üle. ;)

 

Blog Template by BloggerCandy.com