neljapäev, 4. veebruar 2010

Tonight will be the night that I will fall for you all over again.

Ok. I won't. Oot. Kui me räägime laulust, siis jah. Ma armun ikka veel peaaegu iga õhtu, kui ma panen Lauri laulma. Ikka veel iga õhtu armastan ma peaaegu igat laulu, mis mul seal on. Igaühega on mul mingid mälestused. Isegi, kui mälestuseks on ainult see, et ma kõndisin PAIde lasteaiast mööda ja kuulasin seda. Ikkagi. See meenutab mulle midagi ja see on hea. Minuarust on see hea.

Best thing about tonight's that we're not fighting
Could it be that we have been this way before

I know you don't think that I am trying
I know you're wearing thin down to the core


Tänasest on vb asjad teistmoodi. Vb ma mõtlen nüüd uuesti. Vb ma mõtlen nüüd paremini. Vb ma oskan nüüdsest natukene mõelda ka. Ma lihtsalt ei taha olla selline... Selline. Ma ei taha olla selline. Ma tahan olla teistsugune, aga täitsa ise. Mitte teistsugune, sest sina tahad, et ma oleks teistsugune. Ma tahan olla teistsugune, sest Mina tahan olla teistsugune. Tea seda.

But hold your breathe
Because tonight will be the night that I will fall for you
Over again

Don't make me change my mind

Or I won't l
ive to see another day
I swear it's true

Because a girl like you is impossible to find
You're impossible to find


Kätlin, kas mäletad, mis ma sulle kunstiajas ütlesin? Seda, et mul on üks pilt arvutis nendest Gargoyles'idest, mida õps meile näitas? Vot:
Ma leian, et mu oma on slightly prettier. Aga persse temaga. Kedagi nkn ei koti, ma lihtsalt tahtsin sulle näidata. Ja mul ei ole õrna aimugi, miks. Ma ei tea ausalt. Lihtsalt tundus hea mõte. Vähemalt mu päevane mina arvas nii. Aga vb mu õhtune mina ei mõtle enam nii. Kurat. Ma vist ei mõtlegi praegu. Ma olen natukene segane inimene. Natukene on vist vähe öeldud. Aga persse temaga.

This is not what I intended
I always swore to you I'd never fall apart
You always thought that I was stronger
I may have failed
B
ut I have loved you from the start

Ma leian, et reede on positiivne. Ma leian, et reede hommikul esimese tunni puudumine on postiivne. Ma leian, et esmaspäeval esimese tunni puudumine on positiivne. Ma leian, et teisipäeval kolmandaks tunniks kooli minemine on positiivne. Ma leian, et kuivatatud banaanid on love. Ma leian, et ma ei meiki sensi. Ma leian, et isegi uuema mõtlemisega mind see tegelikult sügavalt ei kõiguta.

But hold your breath
Because tonight will be the night that I will fall for you

Over again

Don't make me change my mind

Or I won't live to see another day

I swear it's true

Because a girl like you is impossible to find

It's impossible


Ma tahaks nii mõndagi öelda, aga sinuga on mõttetu rääkida. Ma ei viitsi isegi mitte vaevama hakata ennast. Sa pöörad ikkagi asjad nii, et meie oleme kurjad ja pahad ja ülbed ja midaiganes veel. Ma leian selle solvava. Sa ei ole ise ka täiuslikkuse etalon. Ausalt. Usu mind, ma näen sind kõrvalt. Ma ei ütle, et mina oleks täiuslik, aga tihti leian end mõttelt, et olen parem kui sina. Ma ei tea miks. Mulle lihtsalt tundub, et ma olen parem, kui sina. Mitte alati. Vahel ma vihkan ennast. Aga vahel... Olen enesekeskne jaa. Mis siis?! Keegi ei käsi sul lugeda, kurat võtaks. Ma vannun liiga palju. Aga nagu klaasipurustaja ütles, siis kurat ei ole ropp, sest see on jumala vastand. Aga samas kümnes käsus oli minu teada, et jumala nime ei tohi niisama öelda. Aga kas selle vastandit siis võib? Kas jumal kirjutatakse suure tähega? Mulle meeldib endast mõelda kui teadlikust ateistist. Kas mina siis pean suure tähega kirjutama?

So breathe in so deep
Breathe me in

I'm yours to keep

And hold onto your words

'Cause talk is cheap

And remember me tonight

When you're asleep


Kord lendas tormisel õhtul üks lind. Tal oli külm ja ta oli kurb. Linnuke kukkus sita sisse. Ta arvas, et sitt oli hea, sest see oli soe. Siis tuli kass ja tõmbas linnukese välja ja sõi ära. Loo moraal: Mitte kõik sitt ei ole paha ja mitte kõik, mis sind sitast välja tõmbab ei ole hea.

Because tonight will be the night that I will fall for you
Over again

Don't make me change my mind

Or I won't live to see another day

I swear it's true

Because a girl like you is impossible to find


Ma ei taha olla võileivabloginik, aga ma pean mingit informatsiooni teiega ju jagama, eks? Täna peale kooli läksin kultrasse. Miks you might ask. Eks ikka kino pärast. Mitte, et ma tahaks NM'i Paide kultras vaadata nii, et mu põlved katki lähevad. Lihtsalt. Ma tahtsin plakatit. Ma lähen homme jälle. Might get one! Olen äksis, jaa. Ma küsisin HP oma ka. Tegelikult võin ma saada sealt iga järgneva filmi postri, kui ma ilusti küsin. Nad lihtsalt viskavad minema need muidu ju. Ja siis oleks normal. Kõiki ma muidugi ei taha. NM ja HP ei teeks liiga. Mina sobitan neid kahte kokku. Minu telefoni tagataustaks on Taylor Lautner ja helinaks Mischief Managed, mis on HP ja Azkabani vang'i tunnusmeloodia. Ma ütlesin, et ma sobitan neid kahte kokku.

Tonight will be the night that I will fall for you
Over again

Don't make me change my mind

Or I won't live to see another day

I swear it's true

Because a girl like you is impossible to find

You're impossible to find

3 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

mul oli blogi alguses öelda midagi.. aga siis... mul enam ei old midagi öelda..
ühesõnaga..
ma ei ütle midagi..
aga kommentaari postitan ikka
norm
oled
olen
jee

tsau :D

-Merilyn ütles ...

Norm oled, jaa. Aga sa võid ikka öelda ju. I'll take it like a man. :D

Tsau-tsau. :D

Anonüümne ütles ...

bi women dating http://loveepicentre.com/testimonials.php who is nicholas cage dating

 

Blog Template by BloggerCandy.com