pühapäev, 8. august 2010

Ei ma taha, aga aastas korra ikka lähen närvi.

Aga mitte veel, kuigi mul on tunne, et varsti tuleb ka selle laulu kord minu blogis!

Rootsis käisin. Tagasi tulin. Sophie helistas. Kablisse lähen. Koju tulen. Maale lähen. Keila lähen? Maale lähen.
Kodus ka üldse olla ei lasta!

Ps. I don't mind!

4 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

Vaata kirjutasid et kodus ei lasta olla onju.. Aga see su enda valik :D

Maarja ütles ...

merka me käisime juba kablis ära, ma tean sa oled maal :D võta telefon vastu krt, mis ta sul väljas koguaeg on :D mul vaja sind uude kohta kutsuda :D kui paidesse tuled võta telk kaasa, päriselt! :D HELISTA MULLE!! :D (me iz in panic)

Anonüümne ütles ...

I think, that you are mistaken. I can defend the position.

-Merilyn ütles ...

Selle pärast ongi Ps. I don't mind, Maret. Selle pärast ongi.

Kuule mul on maal vanaema juures kümme kohta, kus oma blogi kommentaare lugeda, eks. :D Aga telgi jätsin ikkagi maale. :D

I don't understand, but OK...

 

Blog Template by BloggerCandy.com