esmaspäev, 2. august 2010

Your steps make that much noise, shh. See?

Oh, good lord! It's Justin Beaver!


PS! Näete PS'i ps'il ülemist parempoolset? Ma tahan ka sellist.

5 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

Mis parempoolsest jamast sa räägid?

רבקה ütles ...

ma arvan, et sa mõtlesid selle ''parempoolse jama'' all seda tatot, mis selle pliksi profilepiciks on eks? am i right?

normal video..

kuule küsin sult väga ebameeldiva küsimuse (vabandan) kuid tuleb vaadata siiski karmile reaalsusele otsa.. niisiis, kas oled tegelenud esta artiklite lugemisega?? ja kas oled läbi lugend selle artikli, mis õps andis? mida sa kirjutad selle kohta sinna? pean mainima,et ma praegu üritasin läbi lugeda selle ja kuna minu bioloogia ning eestikeele võõrsõnade teadmised ei ole just väga laiad ja suured siis ei mõistnud ma eriti midagi ja olen omadega metsas, sest ei tea kuidas ma siis järgmiste artiklitega hakkama saan ja kust ma neid üldse leian..
aitäh, kui oled hea ja vastad :))

okidoki
tsau

-Merilyn ütles ...

Juhe, Maret. Juhe.

You are right, Rebeka.
Siiski on normal indeed. : D

Okei. Vaatame reaalsusele näkku. Ma olen selle jamanduse läbi lugenud, mis õpetaja meile andis. Aga ma ei ole seda lehte täitnud, sest ma ei saanud sellest tekstist ausalt öeldes mite midagi aru. Tunni aja jooksul kaks korda lugesin läbi ja kohale ei jõudnud midagi. Ma loen selle nüüd lähipäevil uuesti läbi ja ehk oskan sulle siis paremini vastata, et mida ma kirjutasin ja et ma ei ole juurde midagi lugenud.
Ma ei oska otsidagi selliseid artikleid!

רבקה ütles ...

milline kergendus.. ma mõtlesin, et olen mina see, kes pole piisavalt haritud ja tark, et mõista seda teksti. olgugi, et puhtas ema keeles, aga siiski väga tundmatud sõnad.

hmm ma tahaks väga teada, kust ma neid teisi peaks otsima ja kas need peavad ka olema niiii pikad ?? aga sa vist ei tea vastust.. niiet ma lihtsalt mõtisklesin kõvasti :P

-Merilyn ütles ...

Kui ma teaks vastust, oleks ma andnud lingi tekstile juba igale meie klassikaaslasele. Ausalt. Ma ei kujuta ette, kust neid artikleid üldse saadagi! Millest need olema peavad? Ja kusjuures see, mis meil oli - see oli lühendatud variant! Jeez, ma ei taha teada, kui sõimu pooled koolis saavad selle eest, et pole lugenud.

Darn. Oleks võinud Rainalt küsida täna...

 

Blog Template by BloggerCandy.com