pühapäev, 22. august 2010

It takes approximately 500 pounds to crush a human skull.

Adoration at it's highest!


Kui sa vaadata ei taha, kuula...

5 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

Haaa ! :D Ma just ennem crushisin täiega Oliveri üle ;D :D


Kuum-kuum!

-Merilyn ütles ...

Ma tahtsin sulle sõnumit saata, aga ma sulasin, ma ei suutnud. ;D

Ei usu! Ö

-Merilyn ütles ...

Sean Biggerstaff oma täies hiilguses on nii frikin' seksikas, et seda ei usuks siis ka, kui ta paljalt su ees polkat tantsiks. :D
Kui ta filmis seda nägu tegi, siis ma lihtsalt vaatasin, et sellise pildiga pluusega käiks küll ringi. :D
Ja ma vaatasin seda vilmi veitsa... Päris hea oli jah, kuni mu youtube kokku jooksis. :D

Liiiiiiisu ütles ...

ta on veits gilmore-i tüdrukute Rory näoga :D aga nunnu jah :D

-Merilyn ütles ...

Mdea. :D Ma ei vaata Gilmore'i tüdrukuid, aga nunnu on ta küll, jah. ;D

 

Blog Template by BloggerCandy.com