esmaspäev, 2. mai 2011

Ma palun andeks su käest...

Dear Crush.

Kahjuks ma ei tea, kes sa oled. Ma saan aru, et on vist mingil määral vajalik ja normaalne, kui sa olemas oled, aga... Ma ei olegi eriti normaalne kunagi olnud. Kirjutan sulle ja sind ei ole olemas. Võiksin ju adresseerida selle kellelegi minevikus, aga kirjutan ju praegusest hetkest. Võib-olla oled sa kunagi olemas. Persse, sa võid isegi homme tekkida, aga praegu sind ei ole.
Ma loodan, et sa elad ilusat elu teadmisega, et sind ei ole olemas. Mina küll elan.

Siiralt, Merilyn.

Täna teatati Osama bin Ladeni surmast. Suri ta tegelikult esimesel mail. Ameeriklased lasid ta Pakistanis maha. Obama ütles. Ma usun Obamat. (:

Homme on inka eksam. Ma lähen teen midagi ebavajalikku selle jaoks aga midagi vajalikku millegi muu jaoks.


Parapapapaa, I'm lovin' it!

3 sisemonoloogi.:

-Merilyn ütles ...

Tarvis jah, aitäh. :D

Anonüümne ütles ...

It takes
3 months for a Writer
2 months for a Doctor
1 month for a Lawyer and
Only 1 night before exam for a Student
To read a 1000 pages book
All the best!
PJ

-Merilyn ütles ...

Aitäh! :D

See tegi mu hommiku küll natuke rõõmsamaks. :D Aga eks ta tõsi ole... :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com