pühapäev, 29. mai 2011

Phenomenal.

On küll kurb, et ma Villu juures blogisin. Miks, võid küsida. Sest eelmine post oli mu 777. postitus. Äge, eks? Mitte eriti. Oleks olnud ägedam, kui see post oleks maandunud tänasesse päeva. Miks? Minu kallis Totu- sai täna kolmeseks! Kolm aastat teine juba mul olemas. Päris armas, eks? Minul oli hommikul esimese asjana meeles. Ja siis mõtlesin, et miks kass mu põlvedel magab. Ja siis ta läks ära. Et hiljem mu põlveõndlates magada, kui ma kõhuli olin. Aga ma ei kurda.

Mu blogi on kolmene. Kolm aastat on ta mul olemas olnud. Ja ma olen palju bloginud. See on 778 post. See ei ole tegelikult meeletult. Ma olen ka palju blogimata jätnud. Erinevatel põhjustel, aga olen jätnud blogimata.

Kas teil on ka nii, et kuulate mingit laulu, vaatate mingeid pLinkilte ja siis pildi peal on just need laulu sõnad? Minul oli just nii. Jälle. Miskipärast mulle meeldib, kui nii on. (: Kuulasin Bruno Marsi Marry You lugu ja nägin samasugust pilti siin.



Mina veel ei ole suutnud leida Seda sõna. Nagu Rupertilgi, võtab see minul veidi aega. Ükskord ma tean ka. Ükskord ma ütlen sulle.
Ükskord ei ole täna. Täna soovin oma blogile ja endale õnne, et me koos nii kaua oleme hakkama saanud ja... Järgmised kolm aastat tahan vähemalt veel blogida. (:

Day 5 — Your dreams
Kallid unistused.
Mida ma teile ütlema peaks? Jõudu? Edu? Tõmmake tagasi? Ma ei tea. Ma ei oska teile midagi öelda. Te olete lihtsalt koguaeg minuga kaasas ja miskipärast koguaeg nii ebareaalsed, et... Minu mõistus, mis ma ikka öelda oskan. Aga ma tean, et ma saan hakkama. Sest kuigi siiamaani enamjaolt ebareaalsed, muutute te aina reaalsemateks ja võimalikumateks. Te hoiate mind ootel ja ma tahan teie pärast edasi minna. Aitäh.
Armastusega,
Merilyn.

Kallid unenäod.
Te olete vist maailma kõige lambimad unenäod. Vahel tõusen üles, mõtlen kõik läbi ega saa üldse aru, mis toimunud on. Kust sellised mõtted üldse tulevad? Täiesti lambid ideed, lambid juhused, kohtumised... Kõik on nii lamp ja juhuslik, et minu muidu elav kujutlusvõime ei tule selle peale ka oma kõige elavamal hetkel mitte. Aga ma ei tahaks olla ilma unenägudeta.
Armastusega,
Merilyn.

2 sisemonoloogi.:

Krista ütles ...

Palju õnne Sulle ja Sinu blogile! :) Ma küll avastasin Su blogi alles hiljuti ning 778st postitusest olen lugenud üsna väikest osa:D, aga päris hää lugemine on:)
Huvitav, kas mina ka kunagi 778nda postituseni jõuan...?

-Merilyn ütles ...

Aitäh! :D Me oleme mõlemad tänulikud. :D
Ja ma loodan, et sa kunagi jõuad oma 778 postituseni ka... Ja ma loodan, et 778 postitus on mu pulmafotod. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com