neljapäev, 19. mai 2011

Not shining.

Poo ennast üles, pojakene, ütles ema lapsele. Poo ennast üles, pojakene, illikuku maimuke. Ema tõmbab nööri puule, aitab kaela aasasse, ema ise tõmbab pingi: poo end ainult, kullake..!


Tere. Olen Merilyn ja mul on mitu probleemi. Neist värskeim on see, et ma olen väga lähedal Tom Hanksi hullumeelsele fännamisele.

Kõndisin toast tuppa, jalad ristis, tahtsin vetsu. Aga ootasin, et issi tuleks pesust ära. Seisin keset meie tuba ja vigisesin Maretile, et issi on nii kaua pesus. Siis taipasin, et vets on vaba. Mitte just säravaim pliiats karbis.

Vaatasin duši all kuidas vesi voolab ja mul tuli meelde üks ammune unistus. Ma olen peaaegu alati tahtnud teada, et mis tunne on kedagi tooliga lüüa. Sa ei ole? Okei... Hmm.. Olen imelik vist?

Saime Starmani internetiga kaasa videokaamera. Mitte midagi eriti fancyt, aga hea kvaliteediga filmi teeb. Võtan ükskord selle aja, et videot laadida, hetkel näitan pilti, mis sellega tegin. (:

Eile lugesin poole ööni, või poole kolmeni, kas Robert Langdon sai surma või ei saand. Ei saand. (: Jäin rahuliku südamega magama ja täna loen raamatu lõpuni.

Teen ühe katse, mis mind ammu juba piinab. Lisan kolm pilti, igaüks erineva suurusega ja vaatan kuidas nad mu template'il välja näevad. Ära imesta siis, et kolm mu armast venda siin on. Üritasin tema kõrvale magama minna, aga mul ei ole päeval und, so...

6 sisemonoloogi.:

Lif ütles ...

Ta on niiiii superarmas! ma ei suudagi valida, kas ka magama pugeda või lihtsalt vaadata, kui mõnusalt tema magab :D

-Merilyn ütles ...

Väikesete vendade viga vist. Ma ka ei suutnud valida - nii armas on, kui ta poole une pealt mu peale magama tuleb, aga samas on teda niisama juba nii hea vaadata!
Kui ta ärkas, uurisime koos ta varbaid. :D
Ma ei tea, miks see vajalik oli mainida.. :D

Lif ütles ...

Mina usun, et see viimane info oli väga asjakohane ja vajalik :D
Üks parimaid tegevusi üldse! See nagu kinnitas, et te olete kvaliteetinimesed, kui selliste asjadega tegelete :D

Liiiiiiisu ütles ...

kas robert langton on da vinci koodis või??

-Merilyn ütles ...

Ma ei oska midagi vastata... Aitäh. (: Eks me ikka üritame. :D
Ja lihtsalt ei saa mööda vaadata tillukestest varvastest kribude jalgade otsas. Ma arvan, sa saad aru, mida ma öelda tahan, aga ma ei oska seda seletada. (:

Liisu, oli küll jah. Robert Langdon on Inglites & Deemonites, Da Vinci koodis ja Kadunud sümbolis. Dan Brownil on peale seda veel üks raamat, Digitaalne kindlus, milles enam ei ole Robert Langdonit.

-Merilyn ütles ...

*üks raamat, mida mina lugenud olen. Tegelt on tal veel üks raamat, mida ma lugenud ei ole. Deception Point. Seal ka ei ole Langdonit.

 

Blog Template by BloggerCandy.com