pühapäev, 1. mai 2011

No, don't wake me up...

Jaan Pehk vastas minu kirjale. (: Ma tunnen end nii... Olulisena. (:
Aapo Ilves & Contra vastasid ka. (: Tunnen end veel olulisemana.


Kord sõitsin Helenaga Rammal. Põllud olid linde täis. Hiljem Helena küsis, et mis lilled need on. Ma ütlesin, et ei tea. "Viimati vaatasin, ei olnud linnuasjatundja." Helena küsis, et kust ma seda vaatasin. "Merilyni välimäärajast?" Naeran miskipärast siiani.

Eile kui kõndisime Maretiga tehkalt koju, vaatasin selja taha ja nägin ratturit. Tõmbasin tee äärde ja vaatasin uuesti. Rainer tuli rattaga. Tõi mulle kaks lille. (: Nii armas temast. (: Ja natukese aja pärast jooksis Raina meist mööda.

Ma lähen magama, while I'm still happy. Homme ehk näeme jälle. (:

3 sisemonoloogi.:

-Merilyn ütles ...

Need ei ole enam vaatamiseks... Ausalt. :D

Anonüümne ütles ...

linnud

-Merilyn ütles ...

Jah. Sul on õigus. Linnud, mitte lilled. Linnud. (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com