neljapäev, 22. september 2011

Better run.

'Cause I'm getting a laptop and shall be blogging about all the things!

Tegelt olen praegu alles Tartus ja naudin Mairo läpaka võlusid. Mõelda vaid, et varsti ma ei pea küsima, kas võin läpakat laenata. Ma lihtsalt võtan enda oma ja nii ongi. Lihtsalt võtan, tõmblen, teen mis tahan. Hea!
Muidugi pean ma otsustama, et millist internetti mul vaja on, millal ma seda maksma hakkan ja kes seda maksma hakkab... Hmm... Otsused, otsused... Muidugi võin ma ka iga kord kui mul netti vaja on, kuskil WiFi kohvikus passida ja teeselda, et FB on tõsine koolitöö vms.

Tegelikult ei ole see tudengielu üldse nii hull ega ka nii äge, kui ma arvasin. On üldse mitte hull ja palju ägedam, kui ette kujutasin. Meie kursus saab praegu omavahel imehästi läbi. Mingil määral oleme ehk gruppidesse jagunenud, aga... Ehk nii peabki? Ma ei tea. Mulle lihtsalt sobib nii. Kõik on kuidagi täiskasvanud, kuigi meie pesamuna saab alles kuu lõpus üheksateist.
Eile näiteks oli meil kursapidu. Ma tegin mingi miljon pilti. Meil oli mingi poolmiljonit lahedat inimest kohal... Ilmselge liialdus, aga te peaksite olema sellega juba harjunud. Ma liialdangi vahest harva...
Kallis Virve. Sind ei olnud täna. Oled väga haige? Palun saa ilusti terveks, mulle ei meeldi, kui inimesed on haiged. Ja üks haige jääb mu kõrvale praegu magama. Joo hunnikutes teed ja ma saadan sulle laulu, mida lauldakse siis kui oled haige. (:


Homme lähen koju ikkagist. Plaanisin natukene, et jään Tartu ja õpin, aga lähen koju. Pole mul siin midagi teha, seal saab õunamahla teha, Margo sünnipäeva pidada ja oma siblingutega aega veeta. (:

Jätan taaskord sind ja sinu ilusaid mõtteid üksi. Aga ainult senikauaks, kuni ma tagasi tulen ja midagi muud vahele ütlen. (:

3 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

tegelt tahaks sind nii näha, sest ma tõsiselt igatsen sind, Merilyn. Mulle meeldib su blogi lugeda hullult. Ja omada läpakat on hea, ma tean :P Minu pisike valge läks katki ja ema andis oma asemele mulle. Kahjuks on see 2x suurem ja nagu telekas seega ma sellega õue ei julge minna.. liiga raske ka teine..
õunamahl on hea ja sibilinge igatsen ma.

Virve ütles ...

Mu hääl on jah endiselt sinu poolt ära sõnutud ja mul on homme teda tõesti vaja. Seetõttu otsustasin kodus olla ja lisaks teele jõin veel meega piima ja sõin küüslauku ja igasugu muid imelikke asju. Isegi paranen vaikselt.
Ma oleksin vist päris kuri, kui keegi mulle seda laulu laulaks, teine võimalus, et ma naeraksin, kuni köhahoog mu tapab.

-Merilyn ütles ...

Ma igatsen sind ka, Rebeka. Teen vahest midagi ja mõtlen su peale. Päris tõsiselt. Stiilis kuidas-Rebeka-seda-teeks või mis-Rebeka-nüüd-ütleks.
Mu läpakas tuleb ka siuke suurem, aga ma olen rahul. Sest siis ma ei pea närvi minema väikese ekraani üle. :D
Varsti ehk näeme, siis... Siis teeme peo. :D

Tubli oled, Virve! Sellesmõttes, et sööd igasuguseid... Küüslauke ja asju. :D Ma ei viitsiks. :D Ma sureks vaikselt voodis ja loodaks, et läheb ise üle. :D
Algul ma muide ei tajunud, miks sa kuri oleks. Ja siis hakkasin köögilaua taga täiega naerma. :D
Tegelt meeldib mulle täiega Big Bang Theory ja sellest osast alates on iga kord, kui keegi haige on, laulavad nad Soft Kittyt. Ma siis mõtlesin, et laulaks sulle ka.. :D Aga kui ei, siis ei. Ära end surrnuks küll köhi, palun. (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com