kolmapäev, 7. september 2011

Mõtisklusi enne loengut.

Kui kumm on seks, kas tasuta kondoome jagav inimene on hoor, sest ta jagab tasuta seksi? Kui kumm on seks, kas kondoomiautomaat on prostituut, sest jagab raha eest seksi?
Mina ei tea. Mina tahan teada. Ütle mulle, ole nii hea.

5 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

kondoomiautomaat? Kus selline veel on?
mdea, mu meelest mitte just kõige säravam ja parim reklaam

Lif ütles ...

apteeker ja tavaline poemüüja on siis ka prostituudid, kui nad sõbralikult üle oma leti mõne euriga seksi müüvad.

Kondoom on hea ja seks on hea jne. Aga see reklaam on natuke nõme selles osas, et ta nagu ütleb, et üheöösuhted on jumalast okeid ja kõik peaksid neid normaalseks pidama ka. Et oo, lähed kooli? Pane omale kondoom kotti kaasa, never know, kellega kuskil pimeda koridori lõpus keppima juhtud :S
Äkki ma saan valesti aru, aga sihuke mulje jääb. Just my opinion.
Seega, mdea, mu meelest mitte just kõige säravam ja parim reklaam :)

-Merilyn ütles ...

No ma ei tea, kus neid on, aga Kätu väidab, et ööklubides on neid automaate. :D

Aga nõustun teie mõlemaga, et ei ole just säravaim ega kindlasti mitte parim reklaam.

Ja Ellu, tead, mina mõtlesin ka selle peale, et poemüüjad ja apteekrid on siis ka täiega prostituudid. Aga selle peale ma ei mõelnud väga, et promob üheöösuhteid, kuigi tegelt just seda see teebki... Siuke diskussioon pealtnäha efektiivsest reklaamist... Aga ertinevaid arvamusi on vaja. Kõik on korras. (:

Anonüümne ütles ...

loomulikult pole see hea reklaam, kui su väike venna seda viimast lauset kaasa ütleb. Mu vend sai esmaspäeval 2.

-Merilyn ütles ...

Osalt sellepörast tuli ka see blogipost... :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com