teisipäev, 6. september 2011

Mul on inimese nägu juba peas.

Ma blogin, kas näed. Kätu tõlgib oma ladina keelt ja mina blogin. Jah, mul on ka õppida. Peaksin tegelema oma sotsioloogia konspektidega, aga ma praegu ei saa, taha ega viitsi. Ma tahan praegu sinuga suhelda. Kuidas läheb? Minul läheb väga hästi, kui see sind huvitama peaks. Tunne on, et kui meie vahel on viisakas vestlus, siis sa küsid vastu, kuidas minul läheb. Mina aga ei jää ootama reaalset kommentaari sinult, sest tahan juba nüüd öelda, kuidas mul läheb.
Mul läheb nii, et pühapäeval Tartusse sõites rääkisin peaaegu tund aega Helenaga juttu ning hakkasin teda ja Toomast igatsema. Ma tahtsin süüa Makarone. Miks suure tähega? Makaronid on Toomase tehtud, selle pärast. Need on nii head, et ma ei suuda olla. Ta praeb pihvid sinepi ja kepsutiga läbi ja praeg nende sees veel makaronid ja... See on lihtsalt nii hea, sa ei kujuta ette.
Esmaspäeval loengust tulles oli terve päev mööda läinud nii, et ma ei olnudki midagi söönud. Kui me koju jõudsime, sõin natukene kapsast, Mairo närvitses kinode peale ja siis me läksime poodi. Ma ostsin makarone, pihvi ja sinepit. Kodus praadisin pihvid, kõrvetasin neid veits, keetsin makaronid ning jätsin need täiesti magedaks. Praadisin need läbi ja... Ei olnud päris see. Makaronid olid magedad, sinepit oli tsipa liiga palju ja ma ei olnud Keilas. Keilas maitsevad Makaronid hoopis teistmoodi. Ma tulen teile varsti külla, Toomas ja Helena!

Reedel sõitsin koju, laupäeva veetsin maal ja pühapäeval käisime loomaaias Mattise kaheseks saamist tähistamas. Kuigi ta sai alles esmaspäeval kaheseks. Ikka oli pidu. Näiteks seisis noormees merikotka puuri ees ja teatas:"Suur kana." Või siis läksime me vaidlema, kas klaasi taga on kits või sinilammas. Te ei kujuta ettegi kui kurjaks ta sai! Ja siis oli temal pool loomaaeda vaja ringi käia nii, et meeles oli ikka "Kala, mämm," sest andsime šimpansite aia juures mingitele kaladele natukene süüa. Hiljem andis Mattis veel kaladele ja lindudele süüa. See oli tema lemmik osa vist, sest kippus kurb olema, kui toit otsa sai või kui me lindudest eemaldusime. Muidu oli tore.

Tallinnast sõitsin otsa Tartusse ja siis istusin natukene aega linnas ja siis läksin koju. Või tulin koju, you choose. Vestlesime Kätuga veits ja jäime enne kahtteist magama. Lihtsalt, et puhkaks vahelduseks. Hea oli, kas tead. Kuigi hommikul oli ikka tunne, et ei saanud piisavalt magada. Aga sain hakkama, näed. Ja nüüd on peaaegu täitsa hea olla.

Teisipäeva hommikul magasin veitsa kauem kui plaanis, aga sisse ei maganud ja hiljaks ei jäänud. Erinevalt esmaspäevast, kus ma enne loengut arvasin, et pean minema Näituse tänavale, pidin minema Tiigi tänavale, jooksin, sest viitsin aega. Poolel teel helistasin enda kursuse vanemale kaks korda, ei võtmnud vastu, oleksin peaaegu vandunud. Aga siiski ei teinud seda. Ta saatis mulle lihtsalt sõnumi Tiigi 78-126. Saatsin vastu:"Motetelugeja oled sa. :D Tanks." Ja siis panin täiega jooksu. Viis minutit jäin hiljaks, aga sellest ei olnud hullu. Jäin ju siiski ellu. (:

Vandumisest rääkides. Täna läheb jälle esimene päev, kuigi esmaspäev oli juba neljas. Telekat vaadates tahtsin Mairole näidata kuuma meest ja siis ütlesin sõna, mida ei tohiks öelda. Ja õhtul köögis ütlesin jälle midagi. Ja täna hommikul ütlesin Kaisale midagi... Igaljuhul on jälle esimene päev ja ma üritan hakkama saada. Ükskord saan ka. (:

Reedel sõidame Mairoga Soome ja pühapäeval tuleme tagasi. Ma võib-olla blogin vahepeal, võib-olla mitte. Lihtsalt mainisin, et sa siis tead, mis toimub, kui ma juhuslikult ei saa vahepeal blogida.

Aga aitab minust. Praeguseks. Kuidas sinul läheb? Kuida elab mees/naine/lapsed/kass/koer/tigu? Kas sina oled enda eluga rahul? Räägi mulle. Kui ma sulle ka ei vasta, siis su vastuse loen läbi esimesel võimalusel. Ja varsti blogin sulle läbi oma arvuti. Varsti. Kui raha kätte saan. Senikauaks soovin sulle ilusat elu ja jätan sind ja sinu ilusaid mõtteid hetkeks üksi. Tee endale pai ja kallista kedagi, kes on sulle kallis. Ehk läheb tuju paremaks, kui see enne ei olnud hea. (:

Nägemiseni!

1 sisemonoloogi.:

-Merilyn ütles ...

Siis on hästi, kui sul ka hästi läheb. (: Ülikool on kindlasti veel parem, aga hea, kui sulle meeldib. (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com