laupäev, 25. august 2012

"Ma tahan su selja peal istuda."

Mul on paar asja öelda.

Näiteks mida ma täna teinud olen? Täpselt seda, mida ma hommikul teha lubasin - mitte midagi! Vedelesin voodis, sõin, olin netis, mängisin Simsi, olin niisama. Mõnus. (:

Ma ei tea, kas ma olen rääkinud, aga hetkel tuli meelde - on kaks asja, mis mind Mairo juures tõsiselt häirivad. Esiteks ta silmad. Need on... Sellised:
Mõistad? Sellised. Ja mitte ainult siis, kui lähedalt vaatad. Kaugelt ka. Ükskord mõisavahes istusime hommikul köögis ja ma avastasin, kui koledad silmad on mu mehel. Ütlesin talle seda.
Ja teate, mis on kõige häirivam? Need on ilusat värvi. Ja ma tahaks neid vaadata. Aga ma ei saa. Nad on koledad mu jaoks...

Ja teine asi - Mairo lõug naksub kui ta sööb. Ma ei oska seda seletada. Ta ise väidab, et kuskil mingid kanalid on tal umbes või midagi. Aga minu jaoks on see lihtsalt ebameeldiv. Ja kui me vaikuses sööme, lähen ma närvi. Mulle ei meeldi see naksumine. Ja ma olin seda kuulnud ainult söömisel. Kuni ta ühel hetkel:"Tead. Söömisel mind see naksumine ei häiri, suudlemisel küll." Aaand it was gone. The moment, I mean.

Ja nüüd ma istun voodis. Kell 1:18 ja kirjutan blogi. Üksi. Vaatan/kuulan How I Met Your Mother'it ja mõtlen, et tegelikult peaks vist pesema hambad ja magama jääma. Kuniks Mairo koju jõuab. Samas - ta raudselt jõuab varsti ja siis ma ei saa magada ja... Sadsadsad...

Täna oli meil Kätuga siuke... Meie hetk. Ma vedelesin voodis, sirutasin ennast, ei viitsinud olla, kiunusin. Kätu:"Ma tahaks su selja peal istuda." Ma hakkasin naerma, Kätu tuli istus mu seljale:"See on täpselt nii hea, nagu ma ette kujutasin. Ja seda naljakam, et sa hirnud praegu." Ja ma naersin edasi.
Ja hiljem istusin köögis kapi ees. Kätu pakkis asju, et hakata Paidesse minema. Järsku ma ei viitsinud olla, viskasin köögipõrandale selili ja Kätu tuli oma toast välja, suur kott käes ja pani selle mu kõhule:"See on täpselt nii naljakas, nagu ma ette kujutasin."
And I laughed. It was fun!

2 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

Mulle ka meeldis :D Nii tore oli sinuga lambitseda :D

-Merilyn ütles ...

Vahest peab. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com