teisipäev, 25. veebruar 2014

Piinlikult andekas.

Ma ropendan ja vannun. Ja mul on sellepärast piinlik. Ja kui sa oled alaealine ja roppusi lugeda ei taha, siis ära palun edasi loe. Ja kui sa oled mu emme (tsau, emme!) siis sa justkui võid lugeda, aga samas ära vist siiski... :D Igaljuhul. Postituse pealkirjas on ka sõna "andekas" ja kuigi mulle ropendada ei meeldi, siis ma räägin, et miks andekas.

Kui inimesed enamjaolt ropendavad tüüpiliste sõnadega, siis mina olen enda jaoks leidnud need mõned, mis mulle nii meeldivad, aga mis tegelikult ei olegi niivõrd traditsioonilised ropud sõnad. Kui peamiselt kasutatakse neid neljatähelisi erinevaid variante, siis neist kasutan mina ainult teinekord sõna "fuck". Olgu, tunnistan, alles pühapäeva õhtul kui ma Carolile, Kätule ja Taunole oma tööst kurtsin, võis sinna mõni teine kole sõna ka vahele lennata.
Aga! Näiteks meenub mulle üks Jon Lajoie laul, kus on selline osa:"Like this one time in grade three when a girl called me stupidface. She really hurt me - why'd she call me stupidface?! Is my face stupid? How's that even possible?! A person can be stupid, but a face? That's impossible!" Sealt jäi kõlama see stupidface. Ja siis meenus üks Key Of Awesome'i laul ja seal oli lause:"You're a fartface, I don't like you no more." Ja mina siis võtsin need kaks ja üheks minu viimaste päevade lemmikuks on olnud fuckface.
Ja üks, mis meeldib mulle juba kuu või paar - dipshit. Ei teagi, kust see tuli, aga ühel hetkel tuli ja siis me Kätuga kasutasime seda mõnda aega. Sedasi.. Omavahelistes vestlustes. Siinkohal jälle väike vahemärkus, et tegelikult ma ei ropendagi niivõrd palju, sest ma ropendan siis, kui ma olen närvis ja viimasel ajal on minu närviminekuhetked toimunud siis, kui minu ümber on inimesed, keda ei huvita minu arvamus. (Tööl laamendama hakata selle peale, et ma neid parasjagu ei sallu tundub veidi julm...)
Ühtlasi tänu Game of Thrones'ile kasutasime me Kätuga vahepeal päris palju erinevaid variante sõnast hoor. Nimelt seal sarjas ju on hoorad legit tegelased. Sealt kujunes ka välja, et Kätu kutsus mind mingil hetkel whoremonger'iks ja mina teda whore'iks. Lihtsalt:"Boo, you whore," oli meil vahepeal sidesõnaks praktiliselt.

Ja siis on mõned pikemad sõnadekogumikud. Väljendid, kui nii öelda. Näiteks kella vaadates:"Oh, would you look at that - it's I don't give a fuck o'clock!" Või siis ulata kellelegi tühi tass:"Here's my cup of care. As you can see, it's fucking empty!" Ja siis tüüpiline:"Here's where I'd place the fucks. IF I GAVE ANY!"

Olgu. Olen piinlik. Ja ikkagi nii andekas, sest ma endiselt üritan mõelda välja sõnu ja väljendeid, mida kasutada otsese ropendamise asemel. Ja ma päris ausalt ei kasuta neid sõnu ja väljendeid üldse nii palju! Ja loodan, et alates homsest aina vähem ja vähem. (:

Mul on varsti jälle uudiseid... Näeme varsti!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com