neljapäev, 20. märts 2014

Adultin'

Viimasel ajal teen ma naljakaid asju ja põhjendan neid sõnadega:"Olen täiskasvanu." Või midagi sarnast.

Ükspäev rääkisin Krissuga juttu ja küsisin nõu hambapasta kohta. (Siinkohal ütlen talle tsau, sest tuleb välja, et teinekord, kui tal aega on, käib ta siin vaatamas, et mis mina teen... Tsau!) Ja siis me olime Kätuga tükk aega mega põnevil - me peame ostma uue hambapasta, aga millise? Võtsime Krissu soovitust kuulda ja ostsime omale soolahambapasta. Ja te ei kujuta ette, kui ärevil võisid olla kaks kahekümne aastast! (Sujuvalt veeretasin meid kaks aastat nooremaks, that's how fabulous we are.) Issand, kust me omale pasta leiame, kuidas me saame, millise me siis valime, kas valime midagi muud?! WHAT IS HAPPENING?!

Maitseb veidralt... Aga mulle meeldib!




Lasin täna Maretil kaltsukast tuua ühe valge rätiku, kus on kaks jalajälge peal. Miks? Sest tundus hea mõte panna see enda vannitoa põrandale peale pesemist. Et pesed põranda, tõmbad kummispaatliga puhtaks ja paned rätiku maha ja hea on olla, sest kuiv ja värki. Pesin läbi, näitasin Kätule - olime mõlemad põnevil! Viisin siis rätiku vannituppa ja teate, kui hea on kuiva jalaga sealt ära tulla! Normaalsed kahekümneaastased ei ole ekstaasis mingi rätiku pärast. Meie olime...

Käisime Maretiga Prismas, sest meil oli vaja nõudepesukäsnasid. Ostsime siis. Ja olime rõõmsad, et me ostsime ilusad käsnad, sest et täiskasvanud ostavad poest pesukäsnasid, piima ja seepi. Ära nüüd ütle, et sulle ei paku pinget ilusate käsnade valimine! Ürita nüüd mulle valetada, et sul on ükskõik, millise käsnaga sa oma nõusid pesed. Meil igaljuhul ei ole. Ja meile meeldivad meie värvilised käsnad.

Sest tegemist on siiski viisaka õllega.
Teinekord teeme me ka asju, mis ei ole niivõrd... Täiskasvanulikud, kuid kasutame siiski sama vabandust. Selles olukorras siis ainult natukene sarkasmiga. Näiteks on täiskasvanulik kolmekesi Kätu toas istuda ja Hunger Games Adventure'it mängida. Väga täiskasvanulik on osta poest õlut lihtsalt selle pärast, et purgil on Töllu embleem peal. Ma isegi mitte ei joo õlut! (Üritasin seda kord Rock Cafes naabrimehele seletada, ta ei taibanud üldse, et ma tema õlut juua ei taha... Oh well.) Ülimalt täiskasvanulik on istuda pool ööd üleval ja blogi kirjutada, selle asemel, et magada ja homseks tööpäevaks end välja puhata...

Ja mu Maret läks täna koju. Tema külaskäigust on mul veel nii mõndagi rääkida... Räägin järgmine kord. Või ülejärgmine kord...
Õde bussile astumas.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com