pühapäev, 9. märts 2014

Kes oleks osanud arvata, et ma sõltuvusse jään...

Hiljuti vaatasin lõppude lõpuks Catching Fire'i ära. Sellest tulenevalt tuli mulle jälle hoog peale ja... Ja juhtus nii, et ma leidsin, et on olemas Hunger Games'i mäng: The Hunger Games Adventure. Ja ma siis pidin seda eile öösel mängima hakkama.
Ja ma olen meeletult sõltuvuses. Ma lihtsalt istun ja ootan, et läheks mingi aeg mööda, et ma saaksin mingi noole kätte. Ma sundisin oma õde seda mängima, ta tuligi. Ta sai asju, ma võtsin talt asju, ta sai selle asja, mida minul vaja, ma kaalun padjaga lämmatamist keset ööd... Okei, nii hull see asi ei ole! Jään ellu!

Aga Kätu ja Eva võiksid mulle siiski headmeelt teha ja ka mängima tulla. Pls. I need your stuffs!

3 sisemonoloogi.:

eva ütles ...

Isegi enne viimast lõiku oli see põnev! Aga link? Pls, Merka!

eva ütles ...

PS. Where bebi?

-Merilyn ütles ...

Ma saatsin sulle Facebooki isegi kutse omast arust!

On his way!

 

Blog Template by BloggerCandy.com