teisipäev, 24. veebruar 2009

And I do regret more than I admit.


Grief.

Tahate nalja teada? Ma tahaks kirjutada blogi iga päev. Mul on iga natukese aja tagant midagi öelda. Enamasti ei saa ma öelda midagi, sest mul ei ole pealkirja mõeldud. Ma kuu lõpus seletan teile.
Tegime täna vastlakukleid. Kuklid olid head, aga... Ma ei hakka kommenteerima. Pluss punkt meie majale: Lipp oli väljas! :O See oli juba eile öösel üheteistajal, kui me emme ja Maretiga koju tulime vanaema juurest. Ma tahaks lisada paar naljakat pilti. Oodake... Need on tillukesed, ärge vihake mind, et neid palju on.
Ahjaa. Võimalusel leian ikka netist märke "(6)". Ma ei otsi neid ise. Kui tulevad, siis võtan, kui ei tule, siis ei tule. Tänane on reidist:
Ja üks teine asi, mida ma leidsin raamatut lugedes:
Ok. Ma siis lisan need pildid ka, mida ma tegelt tahtsin lisada. :D
Ilusat vastlapäeva ja palju õnne Eesti sünnaks. (:

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com