esmaspäev, 23. veebruar 2009

I would know!

Pea kergelt valutab. Ei ole positiivne ka asjaolu, et me ei saanud koolis süüa. Ma tahaks nii mõndagi öelda. Ja teha.
Selle asemel, et seda lapsesõbralikku blogi roppustega mitte üle külvata, näitan ma teile, mida ma täna telekast teada sain: [Palju pildiline. Varu aega]
Seda ütleb meile Airwicki reklaam:


Ja sellise kolaka saad sa Top Shopi sõnul kõikjale toppida. (:
Calgonit aga ütleb, et see naine ei ole naine, sest ta on nõudepesija ja ta ei saa oma lapsele unejuttu lugeda.

Kuhu me niimoodi jõuame?

13 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

miks te koolis süüa ei saanud ?

-Merilyn ütles ...

Sest kümnes ja üheteistkümnes klass olid toidult maha võetud. *Argh*

Anonüümne ütles ...

Ma ei vaata neid reklaame üldse, sest ma ei vaata ka telekat eriti. Aga eile ma olin mingi hull telekasõltlane, nii et, nägin ära nad. :D
Ma läksin segaseks, kui neid iga paari minuti tagant näitab. :D

(Sry, liiga pikk tuli vist. :))

-Merilyn ütles ...

Ma lähen ka jumala kettasse, kui ühe reklaami pausi sisse mahub kolm korda airwicki reklaami!

Kaili ütles ...

reklaamid on ülemõistuse nõmedad
väljaarvatud see pingviinikese reklaam, mida ma igakord naeran :D:D

-Merilyn ütles ...

Jah. See ei ole haiglase sisuga. :D

Anonüümne ütles ...

Me arutasime ka täna reklaame ühiskonnas. Pool klassi peab Barni reklaami nõmedaks. Mina kaasa arvatud. "Kütus saab otsa! :D

-Merilyn ütles ...

Barni on haige.

Anonüümne ütles ...

:D minu sõna võtsid praegu. :D

-Merilyn ütles ...

Sõnad. :D

Anonüümne ütles ...

Nohjah, aga mul oli üks sõna seal vahel veel tegelt. :D

-Merilyn ütles ...

Vb küll. :D

Anonüümne ütles ...

"Barni on jumalast haige."

 

Blog Template by BloggerCandy.com