teisipäev, 3. veebruar 2009

Puud hüüdsid hääletult "Ei või! Ei või!"

Ja haljas rohi sosistas "Ei tohi!"
No kummitab, ma ei ole süüdi!
Vene oli naljakas. Üldse terve tänane päev oli kuidagi naljakas. Venes said Kätu ja Raina dialoogi:"Sa helistad oma venelasest sõbrannale" Ma küsisin, et kes helistab. Kätu ütles, et tema. :D Ma sain sellised krambid lihtsalt! :D Täiesti perseeees! :D Alguses tüübid ei saanud aru. No igaljuhul. Ega me siis sellega ainult Rainat ei piinand. :D Ma saatsin oma telefonist ta telefoni lahedaid pilte. :D Vuntsidega Kätust ja Spermiest. :D Ja pildi: Mehed on sead. :D Ja Raina telefoni ja päevikusse märkisin sünnipäevi. Noh. Maarja ja Kätu oma oli mõtetu päevikusse märkida. Ja Liisi ma unustasin. /: Aga telefoni läksid sa siiski kirja, Liisu. :D Kätu sai sellest rämeda üleka. :D Vaatas Raina telefoni ja vaatas, et wippii! tema sünna on märgitud. :D Ma just kaks sekki tagasi umbes märkisin. :D
Prantsa tunnis joonistasime kiisusid ja kutsusid tahvlile. :D Ma olin essa. :D Tipsyle tuli kahjuks liiga väike pea. :D Õps joonistas oma kassi ka ja me küsisime, et mis soost ta on. "Kesksoost." vastas õpetaja. Raina:"Ta saab iseendaga lapsi!" :D No on mõistus. :D
Ja aja töö oli ikka no ma ei tea. :D Ma ei saa aru, millal Ants ükskord targaks saab. :D No dšiis! Nii hästi oli aru saada, et me spikerdasime! :D Jumala haige tüüp. :D
Ma nüüd teen ära oma uurimistöö lehe ja joonistan ära sambad ja... Loen raamatut. :D Ehk saan täna vara magama. Naah. :D Päris saangi. :D

2 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

ma mõtlesin ka et lähen kümnest magama, agaa ..kell on juba pool 11 :D:D:D

-Merilyn ütles ...

:D Andekas oled, Kaili. :D Ma tegelt läksin ka varem magama! :D Noot! :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com