kolmapäev, 18. veebruar 2009

We sure are cute for two ugly people.

Mäletate ehk veidi aega tagasi tehtud posti pealkirjaga "All I want is you." Noh. Ma sain sellest laulust hetkel üle ja mulle hakkas meeldima täna hommikul täiega Moldy Peaches - Anyone else but you. Minnee! See on jumala südamlik laul, aga samas üks naljakamaid laule, mida ma kuulnud olen. :D
Just because we use cheats, doesn't mean, we're not smart!
Mu kassist. Olen põnev inimene, ma tean! :D Tavaliselt ta tuleb vastu. Täna ei tuld. No hullu pole. Ma siis läksin süüa tegemaja siis läksin keerasin gaasi lahti. Seal ees on lillepott ja mis ma näen! tipsy magab lillepotis! Geez. Mis tal viga on? Me teeme korra pai, ta peseb ennast viis mintsa ja nüüd magab mulda täis lillepotis!I don't see what anyone can see in anyone else but you!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com