kolmapäev, 4. veebruar 2009

I got another confession to make!

I think Daria is cute! :D
Tegelt. Ma võtsin vaevaks teha ära see plaan. Ma ei tea, kuidas me hakkama saame. Ärge ajage mulle paska palun, et mul ei ole vaja muretseda. On ju vaja. Keegi peab ju seda ka tegema. Ma räägin homme mingi prantsa ajal... Enne seda Karliga ja vaatan umbes, et mis tundidest nad ära saaksid. Ja siis saame vaadata kuhu proovid paigutada. Meil on vaja harjutada. Ja ma leian, et kui me saame ennast tõesti kuskile proovi, siis ei tohiks olla vabandusi nagu:"Mul tuleb vene sõnade töö." "Ma ei oska saksa väljendeid." "Mul on prantsa kodune töö tegemata." "Ma pean oma mata ära tegema." Screw you! Sellised väljendid ei kehti. Kui me kavatseme enamuse klassist ära küsida, siis me peame proovi ka tegema. Saate aru? Kui ma küsin meid kuskilt tunnist ära, mis tähendab, et üle poole klassist läheb minema, siis ei ole selliseid vabandusi nagu ma üleval loetlesin. Ok? Mitte keegi. Ma kordan. MITTE KEEGI ei tule mulle ütlema, et ta ei viitsi tantsida. Mitte keegi ei tule mulle ütlema, et ma oskan küll, miks me peame seda tegema. Mitte üks inimene ei julge mulle öelda, et ta praegu ei tee kaasa. Mitte keegigi meist ei ole nii meeleheitel, et peaks minutis viis sõnumit saatma. Mitte keegi ei tule mulle ütlema, et ta põlved valutavad ja ma praegu ei tantsi. Kõigil valutavad, sest me praktiliselt kukume põlvede peale sada korda. Kava jooksul küll korra, aga proovi tehes kordi!
Ma loodan, et see sai nüüd selgeks? Ei? Kui on probleeme, ütle mulle kommentaarides, eks?
Muide. Jah. Osad need vabandused ja mittetegemisepõhjused olid võetud otse elust ja jah ma vihjasin sellega midagi. Rahul? Ma ei ole. Veel.

3 sisemonoloogi.:

Unknown ütles ...

tundsin oma vabanduse ära :D vene sõnadetöö . hehee. no problemo, see oli viimane kord enam ei tee :) let's dance

רבקה ütles ...

irw :D nii vähe põhjendusi ::(:(:(( ma homme mõtlen sulle juurde neid :P :P :P :P :P

-Merilyn ütles ...

:D No tore, kui sa ennast ära tundsid. :D
Jaa, Rebeka. Mõtle juurde. Ma kasvatasin enda kuulmismeele kurdiks nende koha pealt. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com