pühapäev, 8. veebruar 2009

How could you be so heartless?

Mm... Väike küssa. Kes muga kolmandal märtsil gümna filmikale tuleb? :D Mm... Selle pärast küsin, et ma kuulen pool Margreti filmi enda tuppa siia praegu. :D Filmib meil noh. :D Jumala vinks. A veits masendav, et ma pessu ei saa, sest ma täiega tahaks. :D
Vähemalt on mul suveks töö olemas. (A)

8 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

ma võin tulla :D aga see on nats kaugel alles, ma pole kindel :)
mis töö sul nüüd olemas jälle on ?

Kaili ütles ...

kui sa kuhugi rallile jälle lähed, siis ma tahan kkkkaaaaaa :S:S:S

-Merilyn ütles ...

:D Nii hea. :D Eks vaatame jah neid plaane veel. :D
Töö on... Alemposes. :D Ma ei ole tegelt veel täpselt kindel, millal ja kuidas a noh. :D Ehk saan rallile ka muide. (A)

Anonüümne ütles ...

Aa. Ära siis tervet suve selle töö peale kuluta. :D
Muidu ma ei tule. :)

-Merilyn ütles ...

Miskipärast ma arvan, et töö on tähtsam. Ma arvan, et ma saan plaanid korda, aga ikkagi.

Anonüümne ütles ...

Mis töö see sul üleüldse on?
Ja ma pean ütlema, et ma olen ka suvel väga hõivatud. :)

-Merilyn ütles ...

Ma arvan, et ettekandja, aga ma pole veel päris kindel.

Anonüümne ütles ...

Aa. Lahe siis juu. :D

Ma muide pole enam milleski kindel. Nii palju asju on vahele tulnud. :/

 

Blog Template by BloggerCandy.com