kolmapäev, 25. veebruar 2009

I'm sticking with you!

Ma olen väsinud ja haige.



















Ja vastik vingukott.


And in a slightly better mood. (:

5 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

Meeerrrkkaaaaa !
sina ja haige ?
misasja .
oota, palju meie klassist kohal täna oli ?
ma tean, et keithy on ka haige ja madis oli ka vist kodus :)
süüa saite täna ikka? :D:D

-Merilyn ütles ...

Täna saime süüa jah. :D Ma ei ole nagu selles suthes haige, et koju jääks, aga noh. Köha, nohu. :D Tavaline värk. :D
Meil oli... Neli... Ei. Rohkem. Viis inimest puudu vist. Oot... Keithy, Sina, Anni, Madis... Rohkem poldki puudu. :D

Maarja ütles ...

.. which is almost about a half of the class.

Kaili ütles ...

Tairi oli koolis ?
keegi nagu ütles, et polnud
mis teha :D
kriisi aeg. kõigil on rasked ajad.
ei saa siin midagi jalgu kulutada, et kooli tulla ja pead vaevata sellisel ajal. Säästa tuleb ! :D

-Merilyn ütles ...

Õige jutt! Kolmapäeval jah Tairi läks ka peale matat ära. A ma ei mäleta ka enam hästi. Pole juba ise 2 päeva koolis käinud. /:
Majandussurutis rsk! :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com