reede, 27. veebruar 2009

'Cause I'm made out of glue.

Ma eile magasin päev otsa. Ausalt kaa. :D Ja öösel sain ikkagi magada ja mitte miski ei takistanud täna kella kümneni magamast. Mm... Vooooodi... Tekkkk... Padii...
Yuck. Kerge palavik. /:
Homme saab veebruar läbi. :D Nüüd siis teate. :D Ma olen ikka veel vässu. Millal ma ükskord enam ei ole nii vässu? Ah?

3 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Anonüümne ütles ...

Sa oled koguaeg sleepy/vässu juu. (Sry, et ma eelmise ära kustutasin. Külm on, käed värisevad. :D)

-Merilyn ütles ...

Mhmh. Ma ei teagi millal see tunne ükskord ära kaob. Koolis mingil hetkel ei ole nagu väsimust a siis tulen koju ja on jälle selline tunne, et kui ma pikali viskaks, siis enne järgmist aastat ei ärkaks.
[ei ol hullu. (:]

 

Blog Template by BloggerCandy.com