pühapäev, 15. veebruar 2009

Where are you now?

Ma olen nüüd teist päeva lapsehoidel. :D Nagu lapseootel, aga tegelt hoidel. :D Liisu magab praegu. Selle pärast mul on aega. Eile oleks võind poole vähem lugeda, oleks täna ka lugeda saanud, aga jah. Kätu. Kas sul on teine raamat ja kolmas ja neljas ka nii, nagu sul on esimene? Sest mm... Ma pean tunnistama, et mulle meeldis Twilight raamatuna. Seda pole tegelikult üldse raske teha. Ma arvasingi, et mulle meeldib raamat rohkem, kui film. Raamat oli sisukam, parem, huvitavam, pikem...
Päris hea on üle pika aja nutukaid kuulata. :D James Blunt on hetkel. No midaaa? Millal ma viimati teda kuulasin? Jumala hea on kusjuures. Alati ei tahaks mingit valusat popmuusikat või mingit mürtsuvat träna kõrva äärde. Ma olen rahul.
Eile... Mul oli just hea mõte... Ahjaa. Eile, kui Liisu magas, siis ta jäi magama nii, et telekas käis. Ma ei pannud kustu, sest ma ei tahtnud teda häirida. Ja saate aru. MCM kanalil on ainult mingi kakskend laulu vist. Nii, et põhilised on mingi Britney Circus ja I'm yours ja saate aru. INFINITYY!! Minnee, kui närvi ma läksin. Aga siin tugitoolis teisel pool tuba raamat läpakana süles... Ma ei jaksanud minna telekani, et kanalit vahetada. No tegelt kaa. Mida? Mingi... Argh. Mul pole sõnu. No ma arvan, et neid laule oli veel, mis iga kahe minuti tagant kordusid, aga ikkagi. Need jäid kõige eredamalt meelde. Ahjaa. See "He does nothing, the boy does nothing" laul tuli ka mingi sada korda. Geez!
***
Näitasin eile Liisule Charlie the Unicorni. :D Minnee, kui närvi ta läks, kui ma selle kinni panin. :D

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com