teisipäev, 5. jaanuar 2010

Ma olen olemas.

ɐıןɯ ˙ʇı ƃuıpɐǝɹ ǝןqnoɹʇ ɥɔnɯ sɐ ǝʌɐɥ ʇuoʍ ı puɐ pǝʇoʌ ʇǝƃ ןןıʍ ʇı ʇɐɥʇ ƃuıdoɥ 'ʎɹoʇs sıɥʇ ǝʇıɹʍ oʇ pǝpıɔǝp uǝɥʇ ı ˙uʍopǝpısdn spɹoʍ ǝɥʇ ןןɐ ƃuıʞɐɯ 'pǝq ǝɥʇ ɹǝʌo ƃuıƃuɐɥ pɐǝɥ ʎɯ ɥʇıʍ ɐıןɯ pɐǝɹ oʇ ǝʞıן ı 'ʎɐpʎɹǝʌǝ

Erinevalt Liisist olen olemas ja kirjutan seda posti juba pääris mitu aega. Päeva ma peaks vist ütlema. Aga pole nagu midagi öelda.

Today, I was irritated after reading so many MLIA stories with spelling errors. My entries never get published, so I've decided to mispell something and see if it works. Try to find the word. MLIA

Maal olin. Lund sõin. Lumememme tegin. Kelgutasin. Pildistasin. Koristasin. Nõusid pesin. Puhkasin. Lugesin. Naersin. Rääkisin. Sõin veel lund. [You would not believe your eyes if ten million fireflies lit up the room as I fell asleep.]

Today, I found out who invented the toilet. His name was Thomas Crapper. MLIA

Olgu. Ma lisan videosid. Üks neist Rebekale, teised... Kõigile. Ma armastan neid laule ja oleks õnnelik, kui te neid kuulaks. Aga kui sa oled Kaili ja oled vaadanud kõikidest videotest üldse mu blogis ainult ühtekunikahte videot, siis sa ei pea neid vaatama ega kuulama, eks?

Today, I leanred that Mel Blanc, the voice of Bugs Bunny, was allergic to carrots. I don't think it gets much more ironic than that. MLIA

Owl City - Fireflies



Selena Gomez - Naturally



Kuradi haige nohu on raisk.

Selena Gomez - As A Blonde



Weird Al Yankovic - Don't Download This Song



Rohkem vist hetkel pole...

Kuigi. Selena kohta, Rebeka. Kiss & Tell on norma plaat ja tema laulmine on arenenud. (:

5 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

ei, ma olen ikka rohkem su videosid vaadanud :D

-Merilyn ütles ...

Kolm? Ö :D:D:D

Liiiiiiisu ütles ...

:D :D mul vist sama teema :D umbes
aga muidu tore et sa minust erined selle poolest:D

-Merilyn ütles ...

:D :D :D Ma olen liiga eriline, et olla nagu sa. :D Ja sa oled liiga eriline olla nagu ma. :D

רבקה ütles ...

Selena laulud on vana teeeemaaa :D
ma ammu juba oma ipottttti tõmmand neid ja värkeee :P :P

 

Blog Template by BloggerCandy.com