esmaspäev, 1. märts 2010

Lihased, lihased.

Can you feel the smell? The smelly smell that smells smelly?
Spongebob PWNS!

Täna mind süüdistati pikkade postide kirjutamises. Ma ei hakka vastu vaidlema. Ja pealegi süüdistan mina teid koguaeg vastupidises asjas. So... We're even.

Ma tahaks... End välja elada. Aga enne seda end välja magada. Oh! HOMME ON MUL KAKS ESSAT TUNDI VABA! So... See probleem on lahendatud. Välja saan end magada. :D Unlike you [kui sa just ei ole Tairi või Rebeka, kellel samuti on homme kaks esimest tundi vaba. IN YOUR FACE. No fence, though. :P]

Ma olin juba teist asja vaadand vahepeal ja siis nägin in your face ja no fence ja hakkasin naerma. :D :D Oma nalja peale ikka ei naeraks ju. :D :D :D Tont. :D :D :D

I am adorable! :D Ok. Tegelt on see JB laulust. :D Tegelt temast tehtud paroodiast mis on nii kohutavalt naljakas! :D Barelypolitical on youtube kasutaja, sest sa tead, et sa tahad seda näha. Ke$ha TIK TOK on ka neil tehtud. :D Naljakas on. [Ma naeran liiga palju. Like I'd give a shit!]

Ma tahtsin teile öelda, et palun vaadake neid linke mu blogis seal... Sidebar'il. Selles suhtes, et... Need viimased paar tükki on kohutavalt naljakad ja teil piisab ühekordsest külastamisesest. Need on naljakad. Ausalt.

Vahest ma mõtlen, et mis mul viga on. Ja siis ma mõtlen, et mind ei koti. Ja siis ma mõtlen, et miks ma mõtlen. Ja siis ma ei mõtle.

'Cause I know you don't care what my middle name is. Mitte, et mul oleks, aga põhimõte. Ok-ok. See oli Ke$ha ja 3OH!3 laulust üks lause. So... A minu lapsed saavad endale middle name'i ka. :P Ma olen nii otsustanud. Ja ühe tütre nimeks saab Kiara. :D Nagu Simba tütre nimi. :D :D Poja nimeks ma siiski Simba ei pane. :D :D Poja nimeks panen Darren. Ok. :D Mitte vist. :D Ma ei tea. :D Ma ei saagi lapsi. :D Ma suren ära enne. :D :D :D :D :D Mul on ikka veel liiga naljakas. :D :D Zorro. :D :D Tegelt pole midagi naljakatki. :D Ma olen lihtsalt imelik. :D :D Didn't see that one coming, now did you? :D



Ütle, et sa ei leia seda naljakat olevat. :D :D :D :D :D :D :D :D I'm ready! I'm ready! :D :D Jõhker. :D I'm hotter than global warming. :D :D :D :D :D :D Ma ei saa hingata! :D :D :D :D Hotter than global warming. :D :D :D :D :D :D :D Sponge PWNS again! :D :D :D :D

Ma lähen nüüd magama, muidu ma saan üledoosi.

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

a ära räägi nii mees..
päriselt kaa

a tglt simba oleks küll mega originaalne..
nagu shrek
ja fiona
ja donki ja mdea mis veel

-Merilyn ütles ...

Kuidas ma ei räägi? :D

Oleks onju! :D Shrek ei oleks. :D Meie kooli teises klassis [vist] käib üks Shrek. :D Fiona vb oleks... :D Aga Donki küll mitte. :D :D Pigem... Mmm... Snowwhite. :D Cinderella. :D Ariel. :D Ok-ok. :D Või siis Scar [Simba onu you know] või Mufasa [Simba isa]. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com