esmaspäev, 20. september 2010

I will be stronger.

Siis kui ma terveks saan ja mu pea enam nuuskamisest ei valuta.

Rebaste rets õnnestus kuni üks rebane leidis, et temal on vaja käsi pesta ja ta ei istu enne maha ja ta oli niisama värdjas. Tsauka, sa ei meeldi mulle. Vähemalt on tunded vastastikused, seega ma ei vingu.

Lunastamine oli ka päris tore, kuigi Eno ja Karl otsustasid perset näidata lavale päris palju. Oleks võinud siiski näoga olla meie poole, aga noh - mis ütleja mina ikka olen.

Reede hommikul olin haige aga ikkagi läksin kooli ja ikkagi läksin peole, mis oli päris edukas. Mulle oleks rohkem meeldinud, kui mul oleks parem olla olnud.

Terve nv vegeteerisin kodus, esmaspäeval käisin kolm tundi koolis ja nüüd jälle vegeteerin kodus. Ja blogin ka - kasulik! Yeah right. Igaljuhul ei ole mind homme ka koolis ja alles neljapäeval saan arsti juurde. Death metal, sest mina pakkusin välja, et võiks arsti juurde minna ja ma ei käi arsti juures ega võta rohtusid. Ma lähen loodetavasti kahe arsti juurde ja hakkan rohte ka võtma. Varsti lähen Justin Bieberi kontserdile ja laulan Babyt kaasa.

Mareti uus lemmik multikategelane:

3 sisemonoloogi.:

-Merilyn ütles ...

Mulle nii meeldib, kuidas see Mad Scientist seda ütleb. :D Perry the platypus. :D :D :D :D :D :D :D :D
Ta on mu uus lemmik. :D

Anonüümne ütles ...

uuuu - yeaaa.. Perry the Platypus. I love platypuses. :D:D platypuses. :D:D:D:D:D

-Merilyn ütles ...

:D Ma tean. :D :D :D :D :D :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com