esmaspäev, 13. september 2010

Kunagi pole piisavalt hea.

Kui mind kodus ei ole, on meil külmkapis kolm täis pakki piima ja need hakkavad juba halvaks minema - kohvrid tavaliselt peaaegu pakitud. Küll aga kui mina olen kodus, siis on piima liiga vähe ning ega ta jõua halvakski minna. Normaalne.

Peale eelmise aasta staabis köiku teadsin, et oma viimasel Paide-aasta jooksul olen ka staabis, jagan ka nimesid, aitan inimesi. Kui Toomas suvel mind põhjalikult Metsakaga nakatas, teadsin, et pean minema neid laivi vaatama. Teadsin, et kui võimalik, siis lähen. Jooks on kolmandal oktoobril. Metsakas esineb teisel. Kuidas ma Paidesse jõuan, et sealt Kirnasse või kuhu iganes jõuda? Kuidas? Esimest korda elus ma tean, mida ma tahan. Kes teab, mitmendat korda elus ei suuda ma valida kahe asja vahel, mida mõlemat tahaks täiega... Ei a muidu on normaalne.

Kuigi on alles esmaspäev ei suuda ma nädalavahetust ära oodata...

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com