teisipäev, 7. september 2010

Teeme peo.

A ma saangi pidu neljapäeval. :D
Toimus kerge tsätt. :D

Kuigi me oleme homseks koolis käinud täpselt nädal aega [mulle ei meeldi laskuda teemasse kool, aga siiski] on mul juba tunne, et rutiin tapab. Lihtsalt lömastab meid nii palju, et lõpuks oleme nagu putukad auto tuuleklaasil. Okei, mitte päirs nii hullult, aga palju puudu ei jää. No mulle tõesti ei meeldi rutiin, ma ei saa sinna midagi parata. Aga aitab sellest teemast. Keskendume positiivsele.

Täna oli pildistamine. :P Panin ju jalga enda kollased kingad ja milline üllatus - mul on kannad alles! Woohoo! Veel üks põhjus pidutsemiseks, sest viimasel ajal on need kingad lihtsalt mu kannad tuimalt ära söönud. Ei, a muidu on normaalne.

Ausalt öeldes tunnen end blogi suhtes kehvasti. Ei ole nagu siia midagi niiväga kirjutada viimasel ajal, aga kuidagi... Sunnin end, et ei oleks tühjus nagu Annil, kes viimati kirjutas 31. jaanuar ja Maarja kes viimati tahtis kevadet. Ei noh. Normaalsed naised.

Mulle tõesti meeldib Dear Blank, Please Blank. On funny indeed.

Ma olen nii väsinud, aga ikka nii õnnelik. Ja ma ei tea mille pärast. Naljakas, et õnnetunne on nii suuresti mõtlemises kinni. Iz likez.
C. iz for Kätu. (:
Like fire and rain,
You can drive me insane!
But I can't stay mad at you for anything.
We're Venus and Mars.
We're like different stars.
But you're the harmony to every song I sing.
And I wouldn't change a thing!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com