teisipäev, 14. september 2010

Om-nom-nom.

Head isu, rebased, kullakesed! Te olete meil nii armsad, kui grimasse teete üksteise võidu ja endale mingit rõvedust alla kugistate. Aga lohutage end sellega, et kui mitte kõik, siis enamus abituriente on kindlasti selle läbi teinud. Kas just sama söönud, nagu teie, aga siiski. Meie näiteks sõime sibulat. Om-nom-nom.

Mingil mulle hetkeks tundmatuks jääda soovival põhjusel otsisin ma tükk aega taga oma blogist ühte kindlat posti ühte kindlate sõnadega. Ma leidsin selle peale mingeid... Otsinguid ja paari youtubemist teisel teemal ja enam ei tea, mida sellest tahtsin. Oh well... Vähemalt on mäluga kõik korras.

Vaatasime just Maretiga VMA'sid. Muarust... No mis ma ikka oskan öelda. Oli kohe aru saada, et kui mulle keegi ei meeldinud, ei meeldind ka see, kuidas ta välja nägi. No ausalt. Ke$ha oma üliägeda prügikottidest kleidiga? Oh good lord!
Maretiga tegime nalja ka, kui Kanye laulis. Something like:"Yo, Kanye, imma real happy for ya and imma let ya finish but paramore had the best twilight video of all time! Of all time!" Ja:"Yo, Kanye, imma real happy for ya and imma let ya finish but Muse had the best Eclipse video of all time! Of all time!" Vähemalt oli endal naljakas.

Ja nii palju kui mina nägin, ei tormanud Kanye sellel aastal hullunult lavale, väites, et temale kuulub parima naisartisti auhind või et just temal on oma videos kõige ägedamad eriefektid. Mis iganes.

Päris normaalne oli, kui koolis kapi lukk katki läks ja me seda laamendama pidime. Mulle meeldis see ka, et kui ma läksin sekretärile ütlema, siis ta nagu... Ei teind midagi selle heaks, et meile töömehi kutsuda. Ja siis meeldis see ka, et garderoobitädi hoopis enda kruvikeeraja kuskilt välja koukis ja meie kapi lahti muukis. Lukk on katki ja kapi küljes kinni, aga noh... Vähemalt saame oma asjad kätte.

25 korda 2:33 pikkuse video jooksul sõna 'Like'. ShamWOOHOO! Mdean, et aint Maret saab sellest naljast aru või siis need, kes vabal ajal vaatavad nigahigat, aga noh... Demi üks video... Ta ütleb seal sõna 'like' 25 korda. Ma lugesin.

Päris armas on mõelda, et ma ikkagi lähen tegelt ka Rock Cafe'sse Metsatölli vaatama. Homme helistan Toomasele ja küsin, et kas tal on pilet olemas ja et kas ma võin ka endale ära osta. Kui võin, siis lähen ostan endale pileti ka ära. Mul on peaaegu isegi outfit valitud.. Okei, kingad on valitud, aga see selleks.

Peaks magama minema.

3 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

mis see demi seal haiglas tegiii???? fänn tuli kallale vvvvvv :ooo

Anonüümne ütles ...

Demi oli Grey anatoomias selline kahtlane aga se et mis video see on?? ja ShamWOHOOOO!! :D;D

-Merilyn ütles ...

Demi oli jah Grey Anatoomias. Tal oli seal ajus midagi paigast ära ja siis ta üritas endal silmi välja kratsida. :D

Mis video? Aa. :D Mingi lamp kust talt küsitakse küsmusi ja ta vastab ja siis seal oli nii mitu korda. :D
ShamWOOHOO!!!

 

Blog Template by BloggerCandy.com