reede, 10. september 2010

Perfectly imperfect.

On 9.09.2010; 21:58, -Merilyn wrote:
Ma ei suuda, kui aktiivsed ja sisutihedad blogijad te olete. Liiga liiga... Liiga palju kirjutate. Ma tulen siia, võtan lahti ega jõua kõike äragi lugeda! Iga päev kümme korda kirjutate romaanid - no nii ei saa!
Koletis elutoas enne Rootsi minekut.
Kajutis niisama Jaslene'i imiteerimas.
Keset võsa tegemas duckface'i koos reidipoosiga.
Iz pretty. Mingi lossi juures.
Slinkiega mängimas ekskursiooni ajal, nagu tavaliselt.
Mina olen tont natuke, aga Mattise rõõmus nägu on põhjus, miks lisasin selle pildi. Jalutamas.
Chillin, chillin, chillin, chillin, chillin on a tree! Merrily, merrily, merrily, merrily, life is but a dream!


A conversation with Katy Perry


Ray William Johnson. Kui kõike ei vaata, siis vaata: 3:20 - 3:36. Ma olin minut aega põrandal kõveras.
Maarja ütles mulle kord, et ta ei suutnud Rayd vaadata, sest ta tõmbles liiga palju. Whatthebuck:

Kas ma võin ta palun ära kägistada?

3 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

Jah! Sa võid küll Buck'i ära kägistada, sest "OMG!!! I'm so exited!!!!"

-Merilyn ütles ...

Tüütu, eks? :D

Anonüümne ütles ...

ya think?!?!?!?!

 

Blog Template by BloggerCandy.com