laupäev, 30. aprill 2011

I'm only good at being young and I think I've lost my touch.

Oli aasta 1992, kui mu emme haiglasse läks. Oli kolmekümnes aprill. Ma ei tea, kui kaua ma tulin, sest olen alati veidi hiljaks jäänud, kuid kell 20:52 olin olemas. Ja mitte kõhubeebina olemas. Vaid päris-päris inimesena olemas. Olin titt.
Samas pean enda õigustuseks ütlema, et ma ei jäänud hiljaks. Kui mu emme juba arsti juures käis, siis öeldi talle esimese kuupäevana aprillikuu viimane päev. Esimene kord elus vist õigel ajal tulla.

Kui ma sain kuusteist, olime Kätu ja Kailiga Väätsal. Me olime mingise puutöökoja hoovil ja mängisime vastu seina tennist. Ma suudaks vist siiamaani minna ja seista seal samas kohas, kus seisin kolm aastat tagasi.
Kui ma sain seitseteist, olin suure tõenäosusega kas oma koridoris või köögis kooki küpsetamas. Aga ma pigem arvan, et ma olin Rebekaga koridoris ja olin väga erutunud oma Jacobi padja üle.
Kui ma sain kaheksateist, olin keset elutuba oma issiga koos. Emme vannitas Mattist ja Maret... Tegi midagi. Vaatas ehk telksi. Ja ma ei tea, kus Enelin ja Robert sellel ajal olid. Mina olin elutoas oma issiga. Võiksin praegugi seista seal, kus seisin.
Kui ma sain üheksateist, olin Paide tehkal, jalgupidi vees. Külm oli, kas teate. Minu telefonist tuli Jaan Tätte Sõprade Laul nr. 6 ja Maret oli sealsamas, minust pilti tegemas.

Täna mulle helistati, toodi lilli, saadeti lilli. Mind kallistati, minu kätt suruti, mu vend keeldus mulle musi tegemast. Ma sain mitu sõnumit ja hulgaliselt kirju näguderaamatu seinale. Mulle lauldi ühe korra laivis, kolm korda telefonis ja ühe korra puhuti mulle nähtamatut pasunat. Mul oli täna sünnipäev. (: See ei olnudki nii jube, kui ma arvasin. Ma vist ikka saan hakkama. (: Sa vist saad ka.

Ma olen nüüd väsinud. Lähen puhkan ja homme räägin mõnest asjast.

Mul oli täna sünnipäev. Ma olen õnnelik. (:

3 sisemonoloogi.:

Lif ütles ...

"kõhubeebi" on umbes kõige armsam sõna maailmas :D
Ma soovin Sulle ka head ja põnevat ja lahedat. Palju õnne! :)

-Merilyn ütles ...

Ma tean! Mulle ka täiega meeldib. :D Stalkin rasedaid, et saaks rääkida kõhubeebidest. :D
Aitäh! (: Ma loodan, et tuleb ka kõik hea ja põnev ja lahe mu juurde. (:

-Merilyn ütles ...

Aitäh ikkagi. (: Ei maksa piinlikust tunda. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com