neljapäev, 23. juuni 2011

Pimpfish.

Ma ei ole nädal aega bloginud. Miks? Kiire on olnud. Mitte, et see oleks mingi meeletu vabandus, aga siiski. Blogin siis paari sõnaga enne maale minekut. Jaanipäev on ju, ma lähen maale vanaema juurde nagu peaaegu igal aastal enne seda.

Vahepeal oli Rabarock ja kui sa seal ei olnud, siis.... Siis sa lihtsalt ei suudagi seda kunagi ette kujutada. See oli lihtsalt ülim astmes kolmsadakuuskümmend. Miks ainult nii? Et järgmine aasta saaks ka juba pidu. (: Räägin Rabarocki eredamadest hetkedest järgmises postis, kui maalt tagasi tulen ja veel Soome pole läinud.

Ükspäev lõpetasin ka. Teisipäev oli see. Päris tore oli lõpetada. (:
Ühe pildi tegi Kätu on Mairo, kellega me Rabarockil pidu panime koos, teise tegi Rebeka õde. (:

Eile käisin Kätuga joomas, olime koomas. :D Okei, ei. Püüdsin herilase purki. Sellest tahan kohe rääkida, et oleks naljakas. ;D Olime Kätu juures, kuuleme keegi kuskil krabiseb millegi vastas. Mõne aja pärast leidsime herilase lambijuurest. Kätu hüppas diivanile, mina olin akna juures paigal. Vaatasime tükk aega niisama ja siis Kätu:"Purki on vä?" Naersime natuke. Siis mina:"Ma ei tea, sina elad siin!" Ja siis naersime veel.

On aeg minna!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com