neljapäev, 16. juuni 2011

Siuke pettumus olengi.

Mul oli väga hea plaan kõigest blogida. Aga mul on alati head plaanid. Tegelikkus on pahatihti teistsugune. Näiteks... Kell on kolmveerand üks, ma ärkan kell seitse, ma pole midagi kirja pannud veel! No peaaegu.

Homme saab pidu. Kolmapäeval sain kleidi ja langesin masendusse.

Kirjand - 67
Geo - 69
Ühiskond - 76
Inka - 87
Eesti kirjanike blogid - Väga hea.

Siuke pettumus siis. Aga vist saan hakkama. Ehk ikka saan kuskile ülikooli. Ehk ikka jään ellu. Ma ei tea...

Ma tahaks nii palju kirjutada, aga ma tahaks veel rohkem magada.
Lisan pildi sellest, kuidas mu emme on armas ja Rabarocki leiba küpsetas ja siis lähen magama. Näeme siis, kui tulen ja blogin ehk vb pühapäeva õhtul, vb esmaspäeva õhtul... Mine tea. Lähen Rabarockile. Panen pidu. Ei mõtle kirjandist, mis oli... Halb.

3 sisemonoloogi.:

-Merilyn ütles ...

Oligi hea. :D Eriti täiesti läbimärjana külmas telgis, kuivad ja külmad riided seljas... Pendulumi valgusshow paistis telki ja muusika oli kõva! :D Nii hea pidu! :D

Ahjah. Oli hea leib. :D

Anonüümne ütles ...

Ei ole midagi masendav- kõik väga OK on ju. Õnne lõpetamise puhul ;)
PJ

-Merilyn ütles ...

Kirjand ikka oleks võinud parem olla... Aga ehk ma ikka saan hakkama. (:
Aitäh! (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com